Lampje (dimlicht) vernieuwen

Graag zou ik willen weten of er iemand is die mij kan vertellen of je zelf koplampen bij de Roomster kunt vernieuwen. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb in het instructieboekje gekeken en ook hier wordt ik niet wijs uit.

Mijn Roomster heeft de projector koplampen.

Ronnie

Forumguru
Graag zou ik willen weten of er iemand is die mij kan vertellen of je zelf koplampen bij de Roomster kunt vernieuwen. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb in het instructieboekje gekeken en ook hier wordt ik niet wijs uit.

Mijn Roomster heeft de projector koplampen.

Koplampen vernieuwen? Of alleen lampje wisselen?

Beetje late reactie, maar misschien heeft iemand anders hier nog wat aan.... Heb vorige week ook een lampje moeten vervangen, altijd in het donker natuurlijk, maar goed....

Eerst de lamp losschroeven uit de houder, zijn trouwens torx boutjes. De boutjes iets losdraaien, daarna de lamp/stekker iets draaien waardoor je de lamp met stekker uit de unit kunt halen. Het H7 lampje moet met een beetje kracht, of hulp van een stukje gereedschap van de stekker losgehaald worden....:crazy:

Een nieuwe is er dan zo weer ingezet....:bye:

EdK

Forumguru
En ter aanvulling op rooMarkster, de torxsleutel ligt bij je verdere gereedschapsetje van skoda bij het reserve wiel !
Dus je hoeft geen torxsleutel in de schuur of op zolder te gaan zoeken !!

Tallguy

Forumguru
topic titel gefixed. Had je ook even kunnen aanvragen bij ons (tip) ... het is nl wel duidelijker voor iedereen.

Bovenaan Onderaan