nb_rs230
Lid
Beste lezert, ik ben sinds een week of 2 in het bezit van een Octavia RS230 uit 2018, gechipt naar 310 pk en een 6 traps DSG automaatje. Heerlijke auto, voorzien van alle opties behalve pano-dak. Maaaar nu heb ik een misschien rare vraag. De verlichting van de auto heeft de opties 0, auto, stadslicht en dimlicht. Maar ik zie niet op mijn dashboard op welke stand hij staat. Ik weet dat dit een luxeprobleem is aangezien ik mijn hoofd maar een beetje naar links hoef te bewegen en ik kan zien waar op welke stand hij staat. Maar toch vond ik het raar dat dit niet in het display oid te zien is. Is dit normaal of is er bij mij een lampje kapot?
Verder begrijp ik dat er bij een Octavia 3 nog een en ander uit te programmeren of aan te zetten is met vagcom of een gelijknamig iets (geen idee of het voor skoda's ook vagcom is, maar daar ga ik wel even vanuit). Is er iemand in of in de buurt van Limburg die dit kan? Mijn rechter spiegel kantelt niet naar beneden bij het inschakelen van de achteruit versnelling en dit is wel wenselijk eigenlijk en de mistlampen die aan en uit gaan bij gebruik van de knipperlichten vind ik ook maar irritant... Dat soort dingen dus. Hoor het graag van jullie
Groet,
Nick
Verder begrijp ik dat er bij een Octavia 3 nog een en ander uit te programmeren of aan te zetten is met vagcom of een gelijknamig iets (geen idee of het voor skoda's ook vagcom is, maar daar ga ik wel even vanuit). Is er iemand in of in de buurt van Limburg die dit kan? Mijn rechter spiegel kantelt niet naar beneden bij het inschakelen van de achteruit versnelling en dit is wel wenselijk eigenlijk en de mistlampen die aan en uit gaan bij gebruik van de knipperlichten vind ik ook maar irritant... Dat soort dingen dus. Hoor het graag van jullie
Groet,
Nick