Lampje(s) draaiknoppen ventilatie vervangen

De verlichting van mijn drie draaiknoppen en airco /recirculatie is defect. Ik heb zelf geprobeerd deze te vervangen maar op een of andere manier blijft en afdekplaatje vast zitten. Ik heb de volgende handelingen verricht. Ten eerste de buitenste plastic afdekplaat van de middenconsole verwijderd, daarna de twee koppen van de airco/recirculatie los getrokken. Met een klein schroevendraaiertje 5 plastic borgveertje lostgemaakt die om de drie draaiknoppen zitten . Maar dan kom ik niet verder, dit stukje afdekplastic blijft op een of ander manier klemmen en ik durf er niet te hard aan te trekken om dat ik bang ben dat het breekt. Iemand een idee hoe dit toch los te krijgen is ??

purk

Senior Member
de middelste knop kun je eruit trekken zonder ook maar iets te demonteren, achter deze knop zit het lampje. deze verlicht alles.

Stukje slag dat over het lampje kan er in drukken en aan het slangetje zuigen nu trek je het lampje eruit.

Nieuw lampje in het slangetje stoppen en dan het lampje terug plaatsen en al draaiend het slangtje eruit trekken, knop erop en klaar ben je!

Bovenaan Onderaan