Lampje vervangen

duimp

Lid
Goedemorgen,

ik voel me behoorlijk dom maar weet iemand hoe ik dit lampje kan vervangen, krijg hem namelijk met geen mogelijkheid eruit. kan ook niet echt duidelijk in het instructieboekje vinden hoe dit moet.

alvast bedankt voor jullie reactie

Bijlagen

• lampje.jpg
    lampje.jpg
    517,7 KB · Weergaven: 60

Roedie76

Senior Member
Het lampje zit in de stekker geschoven.
Je zal wat moeten wrikken en tegelijkertijd trekken om het lampje eruit te krijfen.

Seigersbjorn

Senior Member
Jep, die lampjes zitten stevig vast. Heb zelf ook altijd schrik dat ik iets kapot doe. Maar komt altijd wel goed ;)

hahaha snap precies wat je bedoeld laatst ook uren lopen klote om dat voor elkaar te krijgen. klein schroevendraaiertje tussen de lamp en houdertje duwen en dan wip je hem er zo uit. lastigste is om het weer terug in de unit te draaien.

hoop dat het lukt bij je

EdK

Forumguru
Dat terugdraaien in de unit is echt een geklooi.
Tsja voel geheel met je mee, laatste keer moest ik een H4 vervangen en eruit halen ging zeer vlot...
Maar toen most de nieuwe er in...... en het lukte maar niet...uiteindelijk naar de garage gereden (2Km) en hun het gratis laten doen...
Of die pleister op de monteurs zijn vinger er al zat voor die begon..... zou kunnen maar verbaast me ook niet als het door dat stomme lampie plaatsen gekomen is !:D

Seigersbjorn

Senior Member
Tsja voel geheel met je mee, laatste keer moest ik een H4 vervangen en eruit halen ging zeer vlot...
Maar toen most de nieuwe er in...... en het lukte maar niet...uiteindelijk naar de garage gereden (2Km) en hun het gratis laten doen...
Of die pleister op de monteurs zijn vinger er al zat voor die begon..... zou kunnen maar verbaast me ook niet als het door dat stomme lampie plaatsen gekomen is !:D
Exact dat! Die H7's van mij zijn ook een keertje door de garage teruggeplaatst. De fijne jongens hadden wel half de voorkant gedemonteerd om het te doen :deuk:

cortrans

Forumguru
hahaha snap precies wat je bedoeld laatst ook uren lopen klote om dat voor elkaar te krijgen. klein schroevendraaiertje tussen de lamp en houdertje duwen en dan wip je hem er zo uit. lastigste is om het weer terug in de unit te draaien.

hoop dat het lukt bij je
Inderdaad, hier idem dito. Het recht terug plaatsen in de koplamp houder is eigenlijk een nog veel grotere klus......
Sterker nog.... De eerste keer zat het lampje dus niet goed in de fitting, en viel dus in de koplamp. Wat een gekloot om die er weer uit te krijgen.... (met een flexibel magneet)

duimp

Lid
uiteindelijk gelukt met een tang, niet normaal hoe vast ze zaten!
Dat terugplaatsen was inderdaad ook erg frustrerend:troost:
bedankt voor de reacties.

Chatslet

Forumguru
Ik weet er helaas alles van (H7). Heb er een xenon set ingebouwd. Heb behoorlijk wat moeten demonteren om er goed bij te kunnen en moest achteraf inderdaad de nodige pleisters op me handen plakken.

Bovenaan Onderaan