Dat terugdraaien in de unit is echt een geklooi. Spendeer ik altijd de meeste tijd aanhahaha snap precies wat je bedoeld laatst ook uren lopen klote om dat voor elkaar te krijgen. klein schroevendraaiertje tussen de lamp en houdertje duwen en dan wip je hem er zo uit. lastigste is om het weer terug in de unit te draaien.
hoop dat het lukt bij je
Tsja voel geheel met je mee, laatste keer moest ik een H4 vervangen en eruit halen ging zeer vlot...Dat terugdraaien in de unit is echt een geklooi.
Exact dat! Die H7's van mij zijn ook een keertje door de garage teruggeplaatst. De fijne jongens hadden wel half de voorkant gedemonteerd om het te doenTsja voel geheel met je mee, laatste keer moest ik een H4 vervangen en eruit halen ging zeer vlot...
Maar toen most de nieuwe er in...... en het lukte maar niet...uiteindelijk naar de garage gereden (2Km) en hun het gratis laten doen...
Of die pleister op de monteurs zijn vinger er al zat voor die begon..... zou kunnen maar verbaast me ook niet als het door dat stomme lampie plaatsen gekomen is !
Je bent niet blond............En precies daarom heb ik in de andere koplampen die ik net gemonteerd heb, allemaal nieuwe bolletjes geplaatst voor ze op de auto gingen.
Inderdaad, hier idem dito. Het recht terug plaatsen in de koplamp houder is eigenlijk een nog veel grotere klus......hahaha snap precies wat je bedoeld laatst ook uren lopen klote om dat voor elkaar te krijgen. klein schroevendraaiertje tussen de lamp en houdertje duwen en dan wip je hem er zo uit. lastigste is om het weer terug in de unit te draaien.
hoop dat het lukt bij je
Dus vanaf nu de reserve lampjes in de EHBO doos.Ik weet er helaas alles van (H7). Heb er een xenon set ingebouwd. Heb behoorlijk wat moeten demonteren om er goed bij te kunnen en moest achteraf inderdaad de nodige pleisters op me handen plakken.