Lampjes Nummerbord

AGTon

Forumguru
Goedemorgen,

Ik ben een beetje aan het kijken hoe ik mijn Roomster wat meer kan aankleden met kleine details. Nu zag ik op superskoda.com dat je in de kofferbak een ledlamp kan plaatsen, dat is natuurlijk mooi voor extra licht.

Ik zag ook dat je voor oa. de O2 ledlampjes bij de nummerplaat kan plaatsen, maar kom dit niet tegen voor de Roomster. Weet iemand of dit universeel is, of waar ik dat wel kan krijgen, als het te krijgen is ?

alvast bedankt.

Chatslet

Forumguru
Kofferbak lampje is een w5w of t10 lampje, 2 namen voor het zelfde. Deze wordt niet met canbus gechecked dus kan gewoon met een goedkope variant vervangen worden. Leeslampjes in je interieurverlichting en lampje in het dashboard kastje zijn het zelfde. Zijn dus gewoon universele lampjes. Kenteken lampjes zijn van die buislampjes en zijn het zelfde als het middelste lampje in je interieur verlichting. Ook universeel. Als ik het me goed herinner c10w lampjes maar haal ze er voor de zekerheid even uit. Buisje in interieur lampje wordt ook niet met can bus gecheckt maar die van het kenteken wel. Daar moeten dan can bus ledjes in of de check moet met vcds uitgezet worden. Als je in de buurt van de zaanstreek woont kan ik je daar mee helpen. Ledjes vind je trouwens het goedkoopste op eBay. Verder maakt het bij ledjes uit waar de plus en min zitten. Werkt een ledje niet dan moet je hem even om draaien.

piair1982

Forumguru
Ik heb alles led. Led interieur inderdaad geen canbus lampencheck. Exterieur wel.
Ik heb kenteken led 6 smd via xenonlamp.nl bestels met warning cancellers. Dat werkt perfect en geeft leesbaar lichtsterkte op afstand.

Bovenaan Onderaan