Lampjes vervangen in de spiegel

WvD

Nieuw lid
Weet iemand hoe je de glaasjes van de buitenspiegels los maakt, i.v.m. vervangen van de lampjes??

Dus het gedeelte waar het knipperlicht en in/uitstap verlichting in gemonteerd zit.

Alvast bedankt.
Gr
wvd

henk_de_bruin

Actief lid
ja ik.
je moet voorzichtig het kapje van je spiegel los wippen door tussen het zwarte kunstof en de gespoten kap een klein schroevendraaier te zetten.
als je de kap eraf heb kan je bij het lampje voor de istapverlichting, met een punttang het fittingkje? een kwartslag draaien en eruit halen.
dit lampje kan je vervangen,maar de ledjes van de knipperlichten kan je niet vervangen.

mt vr gr henk de bruin.
xyxthumbs.gif

Ralph

Lid
Ik zou wel graag het resultaat willen zien!!!

FOTO'S!!!!

En welke lampjes heb je er nu in gedaan?

WvD

Nieuw lid
Nou,ik kreeg de glaasjes niet los
blush.gif

Geprobeerd om hier en daar een schroevendraaier tussen te steken en los te wrikken, maar er kwam geen beweging in.

Ik ga morgen toch naar de dealer en dan vraag ik wel even of ze het voor kunnen doen.

Dus foto's volgen nog
bye.gif

Ralph

Lid
IK heb ook mijn schroevendraaier ertussn gezet, maar ik krijg hem niet helemaal open. Misschien dat je je ervaringen bij de dealer ff kan posten. Dan kunnen we het voortaan zelf doen!!

Gr

henk_de_bruin

Actief lid
mischien dat deze foto's wat verduidelijken,
nogmaals de ledverlichting krijg je niet open.
gr henk

Bijlagen

• 49494-Afb010.jpg
    49494-Afb010.jpg
    63,2 KB · Weergaven: 210

WvD

Nieuw lid
kijk... daar hebben we wat aan Henk.

Alleen zei de dealer vanmiddag dat het beide ledjes zijn , zowel voor de instapverlichting als voor het knipperlicht.

En dat deze niet te vervangen zijn??

Klopt dit??

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: henk_de_bruin</font><hr />

deze denk ik

[/ QUOTE ]

Op de foto lijkt het net of er een stukje lak van af breekt door de schroevendraaier....
1884.gif

Is dat zo??

henk_de_bruin

Actief lid
nee hoor er is geen lak af van de kap,
het lampje van de instapverlichting kun je los maken door de fitting een kwartslag te draaien en omhoog te trekken.
er zit een insteeklampje in en die kun je vervangen door een led lampje, ik heb er een 4 in 1 wit ledlampje in.
foto staan in de gallerij.
nou heren genoeg te doen volgens mij
mt vr gr henk de bruin.

Ralph

Lid
Welke lampjes heb je waar besteld???

PS.: Ik heb de kap wel met de schroevendraaier half los gekregen ( het uiteinde van de spiegel ) maar nog niet helemaal.... moet ik harder trekken???

GR

Ralph

ps.: foto's zien er geweldig uit trouwens!!!
volgende actie.....kentekenverlichting?

henk_de_bruin

Actief lid
ja ik denk dat je niet te voorzichtig hoeft te zijn,maar mischien zaten ze er bij mij wat losser op?
de lampjes zijn van autostyle en besteld bij de autohandelspeciaalzaak? ik heb wel drie weken moeten wachten.
op de site van autostyle kun je ze vinden.
over de kentekenverlichting het volgende:
omdat de lampen van de kentekenverlichting ook aangesloten zit op het controlesysteem doen de ledlampjes het niet.
als je er een vernieuwd doet die het wel maar als je de tweede erbij zet doen ze het niet en op je dashboard brand het oranje lampje.
er zullen mensen zijn die met weerstandje het werken krijgen maar daar ben ik er geen een van.
mt vr gr henk de bruin.

Ralph

Lid
Welke type heb jij precies besteld henk?
Voordat ik de verkeerde ga bestellen....hihi

Gr

Ralph

WvD

Nieuw lid
Ik denk dat henk deze bedoeld.

SUPERBRIGHT BULB
type: EU 2510W

Prijs is 18,95 per 2 stuks.

bye.gif

Bovenaan Onderaan