Lang gewacht maar toch gekomen Octavia RS

Huttenkloas

Nieuw lid
Afgelopen vrijdag 7 april 2006 was het zover. Sinds die datum ben ik de trotse bezitter van een Skoda Octavia Combi RS. Maar liefst 200 pk-tjes, 18 inch velgen, schuifkantel dak, sound systeem en stoelverwarming. Kleur Racing Bleu. Wat een power zit er in die auto. Was al in december 2005 besteld maar moest wachten op productie voor de nederlandse markt. Foto's volgen

Peter79

Actief lid
woorden schieten tekort om dit soort mooie berichten!! Veel plezier ermee!
groetjes van een jaloers persoon....

Huttenkloas

Nieuw lid
30 april ga ik een paar dagen naar Italië. Uiteraard met de RS. Een verslag van hoe hij zich gedraagt op de duitse autobaan zal ik zekers op dit forum plaatsen.

Welcome to the club!!! Ik had mijn RS Combi (zwart) 2 dagen eerder! Inderdaad, 't is een heerlijke auto....

Veel veilige, snelle kilometers toegewenst!

Dutch4x4

Senior Member
Zo, hoeveel van deze nieuwe vlaggenschepen hebben we hier nu al? In gebruik dan wel in aantocht? Kunnen we volgens mij inmiddels een aardige kolonne mee vormen. (Niet dat RS'en lang in kolonne blijven rijden...)

Zes? Zeven?

Moet er inderdaad ook nog eentje in het wild tegenkomen...

Dutch4x4

Senior Member
Zou mooi zijn als we straks alle 100 RS-rijders hier hebben... /forum/images/graemlins/grin.gif

(Hoeveel zouden er nu verkocht zijn? De helft ofzo?)

Heel veel plezier met je RS laat even weten wat je ervaringen zijn, ik verwacht de mijne met een paar weken.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Zou mooi zijn als we straks alle 100 RS-rijders hier hebben... /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Dutch ik denk dat er al meer dan de helft verkocht zijn, zie bijgaand artikel vanuit de telegraaf Levertijden RS

Huttenkloas

Nieuw lid
Ik woon zelf in de buurt van Leusden. Ben dus regelmatig bij de importeur geweest. Die wist mij te vertellen dat er slechts 90 naar nederland komen. En ze verwachten dat deze allemaal eind mei verkocht zullen zijn. Dus als je hem nog wilt hebben moet je snel wezen. Dit is dus ook de reden geweest dat ik de auto ongezien bestelt had.

richyk

Actief lid
Van harte Huttenkloas en hou 'm heel !! Ik hoef nog "maar" een week of 11 te wachten gelukkig /forum/images/graemlins/489.gif

@Mickie, ik heb dit artikel meegenomen naar Pon toen ik voor de proefrit ging. Men heeft het daar gelezen er is hier en daar wat rondgebeld en de "woordvoerder" van Pon is niet gevonden ! Volgens Pon een compleet broodje aap verhaal !

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mickie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

[/ QUOTE ]

Dutch ik denk dat er al meer dan de helft verkocht zijn, zie bijgaand artikel vanuit de telegraaf Levertijden RS

[/ QUOTE ]

Okee, let me rephrase that: hoeveel zouden er al zijn geleverd? /forum/images/graemlins/grin.gif

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met deze waanzinnige mooie RS. Ooh was ik maar rijk en niet zo knap /forum/images/graemlins/smiley29.gif

Dutch4x4

Senior Member
Maar goed, hoeveel RS'en hebben we hier inmiddels?

Zo uit 't hoofd: Mickie, buelltje, LangeNeef, richyk, Huttenkloas... wie vergeet ik nou?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

@Mickie, ik heb dit artikel meegenomen naar Pon toen ik voor de proefrit ging. Men heeft het daar gelezen er is hier en daar wat rondgebeld en de "woordvoerder" van Pon is niet gevonden ! Volgens Pon een compleet broodje aap verhaal !

[/ QUOTE ]

Dit zou me niks verbazen bij de Telegraaf, kwam het toevalling een tijdje geleden tegen op het internet.
Thx voor het uitzoeken.

icon_worthlesswithoutpics.gif

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Mooi man, ik heb helaas nog geen Rs'jes in het wild gespot.

[/ QUOTE ]

Ikke wel, vandaag de eerste: een zwarte RS Combi op de Heerlerbaan in Heerlen /forum/images/graemlins/smile.gif (is die van een van jullie?)

Bovenaan Onderaan