Lange Yeti en nieuwe neus

E

Ex-lid 2926

Zag toevallig de homepage van Autobild.de
Een impressie van een "lange" Yeti met het nieuwe Mission L front.
Morgen verschijnt de nieuwe uitgave van Autobild in de winkel en daarin een soort Skoda special met impressies van alle nieuwe modellen.
Dat nieuwe front staat de Yeti goed. Het heeft in ieder geval wat weg van het pre-facelift front van de Octavia II.

SweetRevenge

Actief lid
Begint zo wel heel veel op een Kia Sorento te lijken, en dat vind ik nu niet echt een pluspunt.

Bijlagen

• kia-sorento.jpg
    kia-sorento.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 64
  • skoda_yeti_new.jpg
    skoda_yeti_new.jpg
    84,4 KB · Weergaven: 88

Rolle

Senior Member
ik vind de yeti dan toch veel mooier.

de nieuwe snuit oogt aggressiever dan het huidige model.

SweetRevenge

Actief lid
@ TL@: Ja, dat zal het zijn. Zag vandaag nog een witte Hummer rijden en dacht meteen "he, leuk, een Yeti" :xyxthumbs:

@ wimv: De huidige Yeti vind ik best leuk. Moest hij een ruimere koffer hebben, had ik er ook één gekocht, maar de koffer is met drie kinderen echt te klein. De nieuwe kan mij echter niet bekoren, maar misschien (hopelijk) is hij in het echt mooier dan op de foto.

Rosinfield

† In Memoriam
Zoals bij al dit soort auto's van diverse merken (BMW, Audi, Volvo) vind ik het kleinere broertje een heel stuk leuker om te zien

Pendragon

Donateur
Ik vind die nieuwe voorkant vele malen beter dan de huidige. Zelfs Linda (mijn vrouw) vind de voorkant zo mooi en dat zegt wat. Als hij dan ook nog wat langer wordt, helemaal goed. Wit vind ik alleen niks. Dat is ook weer zo'n hype. Ik heb een witte auto nooit gesnapt, maar dat is mijn smaak :)

ppaddo

Lid
Ik vind hem er eigenlijk ook wel goed uitzien hoor. Zal dan technisch wel leentjebuur gaan spelen bij de Tiguan. Dat is natuurlijk een prima auto, alleen een beetje duur...

Bovenaan Onderaan