DannyG
Forumguru
Na iets meer dan een jaar in het bezit te zijn van een OIII met Amundsen radio/nav vraag ik me nog steeds af hoe ik de boodschap "Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer vooruit" permanent kan onderdrukken.
Ik weet dat, indien de boodschap begint, het kan onderbroken worden door een druk op het linker controlewieltje aan het stuur. Maar als je in een langere file staat, komt die boodschap te pas en te onpas terug. Stom, want ik zie zelf ook wel wanneer ik in stilstaand verkeer stil sta
. Het wordt echt vervelend wanneer er op de radio een interessant gesprek of leuke tune wordt uit gezonden.
Ik heb al alle menu's van het infotainment afgezocht maar niets gevonden. Ook in de handleiding vind ik er niets van terug. Daarom vrees ik een beetje dat het niet mogelijk is om dit te disabelen.
Tenzij iemand hier op het forum er kennis van heeft
.
Dus als jij weet hoe dit toch te bereiken, graag je reactie.
Alvast bedankt.
Groetjes,
D.
Ik weet dat, indien de boodschap begint, het kan onderbroken worden door een druk op het linker controlewieltje aan het stuur. Maar als je in een langere file staat, komt die boodschap te pas en te onpas terug. Stom, want ik zie zelf ook wel wanneer ik in stilstaand verkeer stil sta
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
Ik heb al alle menu's van het infotainment afgezocht maar niets gevonden. Ook in de handleiding vind ik er niets van terug. Daarom vrees ik een beetje dat het niet mogelijk is om dit te disabelen.
Tenzij iemand hier op het forum er kennis van heeft
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Dus als jij weet hoe dit toch te bereiken, graag je reactie.
Alvast bedankt.
Groetjes,
D.