Restwaarde maakt volgens mij niks uit, na die 4 jaar heeft niemand meer voordeel van 14 of 20 %.
Grote verschil is inderdaad de motor rijtuigen belasting, die is ongeveer 290 euro per kwartaal, dit verklaart dus al het grootste deel van het leasebedragverschil.
tja, 150k km per jaar (!) (da's 411 km per dag, he) is ook bizar veel. Die auto staat na 2 jaar op 300k km en de restwaarde zal bizar laag zijn.
Hoe weet je nou wat je auto kost?
Ik weet wat ik betaal, inclusief behoorlijke eigen bijdrage. Maar wat hij totaal kost...
Ondertussen op Athlon hoofdkantoor:meestel krijgen ze aardig wat karting.
Ook dat is logisch. De mijne moet in een jaar korter terugverdiend worden. Daarnaast rij ik meer km/jaar (want ik ga eigenlijk altijd over mn kilometers heen...)Mijn auto (zie handtekening) op basis van 35000km en 4 jaar komt veel lager uit in de lease.
Leasetarief incl. brandstof 699,95
Hoe weet je nou wat je auto kost?
Ik weet wat ik betaal, inclusief behoorlijke eigen bijdrage. Maar wat hij totaal kost...
Same here, ik heb een deel van de onderhandeling ook zelf gedaan. Ik weet immers beter dan mijn baas wat er met de auto mogelijk is. De baas is er alleen voor de goedkeuring op basis van het eindbedrag en de handtekeningOmdat ik een kopie van de offerte tussen leasemaatschappij en mijn werkgever heb met alle gegevens. Nou de waarde van auto is catelogus waarde niet wat de leasemaatschappij ervoor betaald, meestel krijgen ze aardig wat karting.