Leaving- / coming home

Status
Niet open voor verdere reacties.

VTR_Firestorm

Nieuw lid
Heeft iemand ooit of misschien zelfs heel vaak de ervaring gehad dat vriendelijke mensen, voorbijgangers je erop attenderen dat de verlichting nog aan staat? Ik heb m'n O2 nu 5 maanden en het is me al heeeel vaak overkomen. De buren, collega's, vrienden, familie, in de supermakt, bouwmarkt, parkeergarage, op vakantie, kroatie, oostenrijk komen ze je na.

Nu vind ik deze functie best handig omdat ik altijd (ook overdag) de verlichting aan heb, maar die 1,5 minuut mag wel iets korter. Ik heb geen maxidot dus daar kan ik de tijd niet mee verkorten.

Weet iemand of de dealer deze tijd kan inkorten?

RDE

Lid
Ik weet niet hoe lang je oprit is, maar zelfs 30 seconden is meer dan genoeg om uit je auto te stappen, je jas van de achterbank te halen en naar je deur te lopen. Of loop ik dan hard? Als je geen Maxidot hebt, wellicht handig om vooraf even goed te bedenken op welke interval je de coming-home wilt hebben. Dit om verdere vragen vanuit je omgeving te voorkomen. Succes!

LenK

Forumguru
De meeste Nederlanders hebben geen oprit of een oprit ter lengte van een auto of een garage.
Dus heel die optie Leaving- / coming home is zinloos en overbodig.
Ik heb het bij de dealer daarom gewoon uit laten zetten (kostte niks).

H

HeerlijkHelder

zoals in meerdere topics al staat kun je ook simpel zelf uitzetten. Soms is het nl wel handig om om je auto wat licht te hebben. Gewoon deuren op slot klikken, licht blijft aan, dan auto open klikken en weer op slot, licht gaat direct uit. Simpel.

Tallguy

Forumguru
Sorry dat ik het zeg, maar als je de search had gebruikt had je meer dan genoeg hits gehad die je vraag beantwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan