mpadmo
Nieuw lid
Ik heb een vraagje over 'leaving-home' bij mijn Skoda Octavia, 2013. Normaal gaat bij het ontgrendelen van m'n portieren met de afstandsbediening m'n stadslicht / led-verlichting aan, maar sinds kort alleen nog maar de binnenverlichting en spiegelverlichting. Hij is pas voor Apk geweest en ik heb het idee dat het sinds toen is veranderd, maar dat weet ik niet helemaal 100 % zeker...
Er is niets kapot aan de verlichting heb ik al gecheckt. Ook heb ik op internet gevonden dat je via je richtingaanwijzer in een bepaalde stand te zetten en nog wat handelingen dit terug zou kunnen zetten, maar lukt me niet.
Ik heb de dealer geïnformeerd deze zit helaas niet in de buurt en voor werk rijd ik juist de andere kant op...Via de telefoon wist de monteur het niet te vertellen helaas.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen. Ik heb ook al gekeken naar instellingen in het menu via 'Coming en leaving home', maar ook dit lukt jammergenoeg niet....
Hopelijk is er iemand die weet hoe dit zou kunnen worden opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Maarten
Er is niets kapot aan de verlichting heb ik al gecheckt. Ook heb ik op internet gevonden dat je via je richtingaanwijzer in een bepaalde stand te zetten en nog wat handelingen dit terug zou kunnen zetten, maar lukt me niet.
Ik heb de dealer geïnformeerd deze zit helaas niet in de buurt en voor werk rijd ik juist de andere kant op...Via de telefoon wist de monteur het niet te vertellen helaas.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen. Ik heb ook al gekeken naar instellingen in het menu via 'Coming en leaving home', maar ook dit lukt jammergenoeg niet....
Hopelijk is er iemand die weet hoe dit zou kunnen worden opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Maarten