Led interieurverlichting Fabia II vervangen voor standaard

Waalko Kramer

Forumguru
Komend weekend vervang ik de leds in het interieur weer voor de standaard-verlichting.

Reden is dat de lampjes flikkeren als de deur dicht of open gaat. Zeer irritant.
Meerdere Fabia-rijders hier last van?

kansberg

Forumguru
Heb er geen last van, want geen led interieur verlichting. De oorzaak zit waarschijnlijk in de dimmer die in vele auto-interieurverlichting wordt toegepast. Een standaard led-lamp kan hier niet mee overweg en gaat knipperen. Deze ervaring heb ik thuis opgedaan bij het overschakelen van gloei naar led verlichting.
Daar zijn 'dimbare' led lampen voor te koop. In de Automotive heb ik er naar gezocht maar nog niet gevonden. Daarom ben ik bang als ik mijn 'corner' verlichting vervang door led lampen, deze ook gaan knipperen. De corner verlichting heeft ook een dimfunctie.

Waalko Kramer

Forumguru
Heb er geen last van, want geen led interieur verlichting. De oorzaak zit waarschijnlijk in de dimmer die in vele auto-interieurverlichting wordt toegepast. Een standaard led-lamp kan hier niet mee overweg en gaat knipperen. Deze ervaring heb ik thuis opgedaan bij het overschakelen van gloei naar led verlichting.
Daar zijn 'dimbare' led lampen voor te koop. In de Automotive heb ik er naar gezocht maar nog niet gevonden. Daarom ben ik bang als ik mijn 'corner' verlichting vervang door led lampen, deze ook gaan knipperen. De corner verlichting heeft ook een dimfunctie.

Thanks.

Ik heb wel drl en corner/mistlampoen voorzien van led en dat doet het goed.
Heb ze bij xenonlamp.nl gekocht.

Alleen mijn LED lampje in de kofferbak knippert als die wat langer openstaat. De rest doet het al 3 jaar prima zonder maar 1x te knipperen

piair1982

Forumguru
Alles led bij mij en geen last van geknipper.
Heb wel duurdere led in de interieurverlichting van philips.

Eerste setje goedkope is een half jaar geleden gesneuveld. Toen naar iets duurdere set gekocht welke ook meer licht geeft. Bevalt tot dusverre nog steeds prima.

Bovenaan Onderaan