Led kentekenplaatverlichting

Duijzer

Donateur
Heeft iemand nog een linkje naar goede Led kentekenplaatverlichting? Mooi licht en geen storing op de CANBUS.
Ik heb 4 jaar geleden Led laten plaatsen bij een professioneel inbouwbedrijf, die zijn nu dus stuk. Kwalitatief niet wat ik er van verwacht had. Inbouwbedrijf geeft geen coulance, dus daar ga ik niet meer heen. Een paar Ali-lampjes erin klikken kan ik zelf ook, het gaat mij om een kwalitatief goede lamp. Graag tips.

Malinwa

Senior Member
Ik heb net als @Rallye De led kentekenplaatverlichting van de Rapid gekocht en de foutmelding uitgecodeerd via OBDEleven.

Artikelnummer 000 052 110 als ik me niet vergis.

Rallye

Forumguru
Jij hebt een O3 FL als ik je avatar mag geloven. Bij de PFL was het gewoon halogeen.

Duijzer

Donateur
Het was halogeen. Met de tip om de Rapid lampjes erin te zetten kan ik wel wat. De link werkt niet meer, maar via Winparts etc ga ik wel even zoeken. Dank!

Duijzer

Donateur
Ik heb ze via Superskoda/Kopacek gevonden. En daar zie je dan gelijk nog meer leuke nieuwe dingen, dus 't worden toch nog dure lampjes :D

EdK

Forumguru
Of even geduld hebben en wachten tot ze weer met een aanbieding komen één dezer weken...... :koffie:

Bovenaan Onderaan