LED-lampen achteraan

OctaviaWest

Actief lid
Hallo,

Zie ik dat goed? Als je achteraan LED-lampen krijgt (zoals ik straks) dat het eigenlijk maar de gewone verlichting is die uit LED-lampjes bestaat? En dat de rest (achteruitrijlicht, pinkers,...) nog steeds gewone gloeilampen zijn?
 

MaRco2

Forumguru
Ja hoor, als het van die insteeklampjes zijn. Had ik op mijn Outlander er ook ingeprikt (mmm had ik wel weer om kunnen wisselen).
 

CDK

Forumguru
er zijn voor de kentekenplaat verlichting complete units te koop, die zijn veel mooier dan alleen een insteeklampje, ik heb ze zelf ook in mijn S2 laten zetten
 

CDK

Forumguru
een dealer ja, bij DGM Tuning of de Groot autoservice Meerkerk, dat is een Seat dealer, maar ze verkopen ook Skoda
 

MaRco2

Forumguru
En waar kan je die kopen Marco? Bij Halfords of iets dergelijks?

Dat verwacht ik wel (als de lampjes gelijk zijn), volgens mij had ik een setje van AutoStyle liggen en die er in geschoven.

Bij SuperSkoda hadden ze ook al ''xenonlook'' insteeklampjes voor het parkeerlicht (OEM Skoda van de RS).
 

MaRco2

Forumguru
:) Daar dacht ik ook aan.:)

Eerst maar eens genieten en alles uitproberen. Op (denk ik) de bochtverlichting na, heb ik de mistlampen nog niet geprobeerd (moet eens kijken hoe ze aan gaan :D, ben aan alles aan een pookje aan de stuurkolom gewend) .
 

CDK

Forumguru
ik heb die foto's ff snel met m'n telefoon gemaakt, ze zijn idd best fel, maar op de foto's lijkt het erger als dat het is. In het donker is het echt een gaaf gezicht
 
Bovenaan Onderaan