Led-lampen voor Fabia dagrijverlichting?

maithe

Nieuw lid
Weet iemand of er led-lampen zijn voor fabia dagrijverlichting?

Laatst bewerkt door een moderator:

maithe

Nieuw lid
Goede avond corne heb led-lampen gekocht bij speciaalzaak vraag me niet waarvoor maar volgens hun de goede voor fabia eringezet maar ze doen het niet geeft storing zoals bij kapotte lamp

CDK

Forumguru
Goedenavond, vrijwel alle leds geven storing op auto's met een canbus lampcheck systeem zoals op jouw fabia. Je kan proberen om zogenaamde error free lampen te proberen, maar zelfs die geven vaak nog steeds storing, het enige wat absoluut werkt is extra weerstanden monteren, als je de zoekfunctie gebruikt dan zie je hoe dat werkt en waar zoiets te koop is.

CDK

Forumguru
graag gedaan, @Pendragon heeft een adresje die kant en klare kabeltjes levert met originele stekkers er aan, zodat het monteren kinderspel is, helaas kom ik zelf even niet op de naam, maar hij zal vast en zeker reageren.

Pendragon

Donateur
De mijne komen bij Ledoli.de vandaan. Verzendkosten zijn een beetje hoog, maar verder prima prijzen en super service. Je kunt haar ook via facebook benaderen (even zoeken op ledoli.de) en vragen wat je precies nodig hebt voor je Fabia.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Taffy

Forumguru
@maithe @Pendragon @Corné de Kluijver Sorry heren, schreef m'n eerdere berichtje letterlijk met m'n jas aan om weg te gaan , vandaar het ontbreken van de link.
Maar het zijn deze lampjes , https://www.xenonlamp.nl/dagrijverlichting-canbus-led-vervangingslampen

Verder wil @maithe er nog op wijzen dat er via het forum een leuke korting bij Xenonlamp.nl is geregeld.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/15-korting-bij-xenonlamp-nl-voor-skodaforum-leden.25977/

Sorry voor het ongemak bij jullie heren :bloos: hopelijk heb ik het zo weer een beetje goed gemaakt .....

Op naar 9 mei :cheers:

Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Graag gedaan, ook ik ben nog niet zo lang actief op t forum en soms nog een beetje zoekende :thumbsdown:
Op meerdere vlakken zullen we maar zeggen :sterretjes:
Maar gelukkig zijn er senioren leden die je in dat geval n beetje kunnen sturen:pardon:

Editje

@maithe en @Peter-036
Sorry sorry :bloos: :bloemen:
Zie m'n opmerking hierboven

Gaat lekker vandaag :banghead:

Bovenaan Onderaan