Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goede avond corne heb led-lampen gekocht bij speciaalzaak vraag me niet waarvoor maar volgens hun de goede voor fabia eringezet maar ze doen het niet geeft storing zoals bij kapotte lamp
Goedenavond, vrijwel alle leds geven storing op auto's met een canbus lampcheck systeem zoals op jouw fabia. Je kan proberen om zogenaamde error free lampen te proberen, maar zelfs die geven vaak nog steeds storing, het enige wat absoluut werkt is extra weerstanden monteren, als je de zoekfunctie gebruikt dan zie je hoe dat werkt en waar zoiets te koop is.
graag wil ik je er op wijzen dat voorstellen erg gewaardeerd wordt op dit forum en een onderdeel van de spelregels is, mocht je tijd en zin hebben kan je dat hier doen. http://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/
graag gedaan, @Pendragon heeft een adresje die kant en klare kabeltjes levert met originele stekkers er aan, zodat het monteren kinderspel is, helaas kom ik zelf even niet op de naam, maar hij zal vast en zeker reageren.
De mijne komen bij Ledoli.de vandaan. Verzendkosten zijn een beetje hoog, maar verder prima prijzen en super service. Je kunt haar ook via facebook benaderen (even zoeken op ledoli.de) en vragen wat je precies nodig hebt voor je Fabia.
Graag gedaan, ook ik ben nog niet zo lang actief op t forum en soms nog een beetje zoekende
Op meerdere vlakken zullen we maar zeggen
Maar gelukkig zijn er senioren leden die je in dat geval n beetje kunnen sturen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.