Led lampje

Chatslet

Forumguru
Xenonlamp.nl zou ik niet bestellen. Heb daar erg negatieve ervaringen mee. De laatste keer kreeg ik kwalitatief inferieure namaak rommel geleverd en werd daar zeer onbeschoft te woord gestaan.
Op e-bay zijn er trouwens hele mooie cree leds te koop voor in je DRL. Zelf heb ik deze in mijn Fabia GL: 2x 9 Watt Cree-Chip GLAS LED Rücklicht Bremslicht Rückfahrlicht Ba15s P21W WEIß | eBay

Werken echt helemaal perfekt en geven een mooie kleur wit net als 5000k Xenon. Komt ook aardig wat licht uit, kan er in het donker gewoon mij rijden zonder de koplampen aan te zetten :)

willemk

Senior Member
Hallo, als je wilt kan je mijn ledlampen overnemen die ik deze week van Kopacek (Superskoda) heb binnengekregen. Ik dacht dat je zo de lampjes kan verwisselen met de originele. Dit gaat dus niet. Nadat ik de lampen erin had gedaan en het contact had aangezet kreeg ik in mijn display een oranje lampje te zien (brand ook als er een lampje is doorgebrand). Pas later zag ik in mijn mailbox dat er van Kopacek een handleiding was gestuurd. Volgens die handleiding moet je nog wat handelingen met het stekkertje doen voordat de lampen aangesloten kunnen worden. Uit de tekst maak ik op dat het een kleine ingreep betreft, maar ik zie het eerlijk gezegd niet zitten (heb hier geen verstand van). Lampen zijn splinernieuw en mogen voor 30 euro weg.

Vind het wel jammer dat dit op de site er niet bij vermeld staat. Je gaat ervan uit dat het even lampje wisselen is. Bij interesse kan je me ook een mail sturen naar williamkootstra@online.nl

CDK

Forumguru
Hoi Jasper,

zal ongetwijfeld hier ook leverbaar zijn, ik heb ze bij superskoda.com gekocht, er zit wel een maar aan hoor, want er zit geen ingebouwd weerstandje in, (geen CANBUS LED) dus er moet eea aangepast worden, anders krijg je storing.... de computer denkt dan dat er een lampje kapot is.

Jasper02

Banned
Hoi Jasper,

zal ongetwijfeld hier ook leverbaar zijn, ik heb ze bij superskoda.com gekocht, er zit wel een maar aan hoor, want er zit geen ingebouwd weerstandje in, (geen CANBUS LED) dus er moet eea aangepast worden, anders krijg je storing.... de computer denkt dan dat er een lampje kapot is.

Hey Corne.

Ik had al wat mailcontact gehad met iemand van het forum. Die had me ook even een beschrijving gestuurd.
Maar op superskoda staat dat ze storingvrij zijn.. Na modificatie dus.

Ik heb de sc2 elegance dsg 1.8 tsi als eigen bezit dus ben er zuinig op. Vond de plaatjes op de beschrijving wat onhandig eruit zien. Wel jammer want vergeleken de xenon is het een wat minder aanzicht.

CDK

Forumguru
Hey Corne.

Ik had al wat mailcontact gehad met iemand van het forum. Die had me ook even een beschrijving gestuurd.
Maar op superskoda staat dat ze storingvrij zijn.. Na modificatie dus.

Ik heb de sc2 elegance dsg 1.8 tsi als eigen bezit dus ben er zuinig op. Vond de plaatjes op de beschrijving wat onhandig eruit zien. Wel jammer want vergeleken de xenon is het een wat minder aanzicht.

klopt idd is een veel beter gezicht, mijn nieuwe s2 wordt zeer binnenkort afgeleverd en de dealer past eea aan voor mij, heb de bewuste lampjes vorige week afgegeven ;)

Kijk eens in dit topic:
http://www.skodaforum.nl/board/f49/witte-dagrij-verlichting-voor-skoda-superb-geen-led-14249-6.html
Volgens de titel gaat het niet over led...maar het meeste toch wel:)
Staat beschreven voor heel veel lampjes in de auto wat er gebruikt kan worden. Bijv. post #357

DRL LAMPEN: 1156 382 PY21W XENON WHITE CANBUS 27 LED BULBS DRL Buy Online
Die heb ik in mijn superb zitten, net als velen in dat topic. Staan verschillende afbeeldingen in. Alleen de link in dat topic naar bovenstaande lampjes is verouderd, vandaar de nieuwe link....
Good luck!!

Bovenaan Onderaan