LED nummerplaatverlichting op OIII

Rallye

Forumguru
Op dit moment heb ik LED-jes in de gewone nummerplaatverlichting (en de foutmelding weggecodeerd). Misschien mooier is gewoon VAG-lampjes gebruiken, dus inclusief fitting. Daarbij heb je, zo lees ik, twee keuzes: 3AF943021A of 000052110. Ik lees ook dat er geen verschil is tussen beide lampjes, maar de 000052110 schijnt goedkoper te zijn. Kan iemand bevestigen dat ik net zo goed 000052110 kan nemen als de 3AF943021A?

Volgens HolloWmanVid worden de 3AF943021A op de OIII FL gebruikt pl. 8.46):

J.moelands

Nieuw lid
Ik heb op mijn O3 de kenteken led van de tiguan. Heel mooi beter dan die losse lampjes via bijv ledperf en/of andere sites

Joske

Forumguru
Copy paste van een stukje uit mijn eigen topic:

Vandaag pakketje uit Tsjechië mogen ontvangen, van de heren van Car Equipment. Ik had namelijk bij mijn dealer gehoord voor de originele VW led modules, die passen ook op een O3. Bij mijn dealer zou ik €80 kwijt geweest zijn.. Nu ben ik er €38 kwijt (€13 per module (*2), €2 paypal en €10 verzending). Dat leek me het "risico" wel waard ;).

artikelnummer: 3AF943021A (moet je 2 van bestellen)
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/volkswagen/oem-3af943021a-led-license-plate-light/
(op minder dan 7 dagen werd het mij aangetekend bezorgd / betaald via paypal)

Deze vind ik toch het mooist en ze zijn OEM. De laatst genoemde nummer die jij geeft ken ik niet, lijkt eerder een interne nummering van PON te zijn als soort accessoire.

innocenti

Forumguru
Geen idee wat er mis is aan T10 LED lampjes monteren. Ik heb €1,25 per lampje betaald en @Antera vcds laten aanpassen. Geven supernetjes licht.

Voor de orginele moet je nog steeds vcds aanpassing doen.?

Goofy@5E

Forumguru
Ik heb de 000052110 set in men o3ke geplaatst, plug en play, kosten iets van een 5/6 euro dacht ik, gewoon bij je dealer bestellen zeg ik, passen perfect
zie maar naar #52 in men topic

Bovenaan Onderaan