Lederen interieur

felicia98combi

Nieuw lid
Wie o wie zou me verder kunnen helpen met mijn zoektocht naar een lederen interieur voor een skoda fabia 1 combi?

Ik ben opzoek naar het complete interieur dus 2 stoelen, achterbank en 4 deurpanelen (deurpanelen achter het liefst zonder de gaten voor de raamslingers)

Cherokee

Senior Member
Mocht iemand iets dergelijks voor een O2 fl tegenkomen. Ben in principe al blij met 2 stoelen :thumbsup: in (half)leer.
Wel met stoelverwarming.... ;)

Cordoba

Forumguru
Linkje van Cherokee zijn wel stoelen en achterbank uit een Ibiza, maar dat past gewoon 1 op 1 als het de juiste generatie is. Ik heb in mijn Fabia I combi de stoelen en achterbank van een 3-deurs Ibiza FR (6L generatie) zitten en dat past dus ook gewoon zonder problemen. De 6J generatie is de huidige generatie Ibiza, dat zou kunnen passen, maar voor de achterbank durf ik dat niet te garanderen. Leren deurpanelen voor een Fabia zijn bij mijn weten buitengewoon zeldzaam, en die kun je niet zomaar uit een ander Vag-model overzetten.

Cherokee

Senior Member
Heb gisteren een adres gekregen van een zekere Marius uit Bavel die lederen auto bekleding maakt. Iemand daar ervaring mee?

Fabia 123

Forumguru
De Skods Fabia 1 L&K heeft standaard een lederen interieur. Daar zijn bij demontage bedrijven mogelijk nog iets geschikts te Koop.

Bovenaan Onderaan