Leer stuur en skoda logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

AGTon

Forumguru
middag iedereen,

Net in het bezit van een fabia. Ik wil echter een leer stuur in mijn fabia zetten. Ik bedoel het stuur wat je als leerpakket kan bestellen. Weet iemand of dit mogelijk is via de skoda dealer ?

Tevens vroeg ik mij af of de logo's vervangen kunnen worden op mijn auto. Ze zien er een beetje dof en verweerd uit.

alvast bedankt.

p.s. weet ook iemand wat dit gaat kosten ?

Hetzer

Forumguru
Ik weet niet of het leren stuur van "oude" Fabia nog te leveren is , volgens mij is nu alleen het leren stuur voor de vernieuwde Fabia nog te koop! (via de Dealer)
Emblemen kunnen gewoon vervangen worden en deze zijn ook gewoon te bestellen via je Dealer.

Fabia

† In Memoriam
Zou niet meer zonder mijn leren stuur kunnen, wat rijdt dat lekker. Geen zweet handen en lekker veel grip.

RSlogo

Actief lid
Er staat een leren Skoda stuur op marktplaats.nl. Ik weet niet of hij past, maar kijken en/of vragen kan altijd !!! /forum/images/graemlins/623.gif

felifab

Nieuw lid
leren stuur paar weken geleden aangeschaft voor mijn fabia 2003 bestel nummer FBA400001A € 166,46 excl btw.

AGTon

Forumguru
Even rond gevraagd. Het is per dealer anders, maar tussen de 229 en 239 incl montage en btw.

Skombi

Actief lid
Ik ben even aan het informeren geweest naar de kosten voor een leren stuur voor de octavia 2.
Bij een dealer is het 250 euro en bij de tweede 193 euro. Ik vind dat nogal een verschil.

felifab

Nieuw lid
Mijn aanschaf was ook na aanleiding van een aanbieding uit de L&K magazine.Vandaar mischien het prijsverschil

Jpoers

Lid
heeft inderdaad laatst in het L&K Magazine gestaan.
Heb zelf alleen de versnellingspook genomen

AGTon

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />

dealer /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

ik heb hem.

Wat is het L&amp;K magazine en hoe kom ik hier aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan