Lekkage draai dak

Moguh heren en dames,

Na 5000 probleemloze kilometers heb ik een klein probleempje opgelopen... Gister toen ik naar huis ging bleek mijn stoel helemaal nat te zijn incl mijn dak.. Ik klap het grijze rubber van het dak iets open wat aan de binnenkant zit en jah hoor, een flinke golf met water maakte mij dus klets nat.

Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? zitten de afvoer gaatjes misschien verstopt?

Met vr. gr.

TG1984

Ronnie

Forumguru
"T zou gemakkelijker zijn misschien even het type auto te vermelden, uit je profiel maak ik uit dat het gaat om een Golf3 VR6 met (waarschijnlijk) een aftermarket sunroof? Zo te lezen (grijze brede rubberrand) een Webasto schuif/kantel dakje?

cvegreen

Forumguru
Ronnie , ik hoop voor topgun dat het over een felicia gaat . Het staat immers in deze topic . Anders gaat deze topic verhuisd worden.

Nee het gaat om een Felicia 1.6 Combi (die VR6 is me oude auto)... uit 1999 met een schuifkanteldak (sorry had ik erbij moeten zeggen, maar was nogal druk vandaag).. ik weet niet of het webasto is of af fabriek... Alleen weet ik wel dat het zo lek als een mandje was gister. hahaha.

Met vr. gr.

TG1984

Ronnie

Forumguru
Dan zal het een origineel dak zijn wanneer het niet van glas is.....
Toch maar even dakje eruithalen, (links en rechts zijn in de kantelstand clips te zien in het midden ongeveer, indrukken en dak voorzichtig naar boven uitnemen) afvoeren reinigen en 't zaakje terugplaatsen.

Bovenaan Onderaan