</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />
Die lieftallige dame die jij aan de telefoon hebt gehad zal waarschijnlijk over haar zelf gesproken hebben. Maar het probleem met de deuren is een algemeen probleem dat met de 2005 fabia over zou wezen, maar het blijkt dat het probleem nog voorkomt en dus ook met de nieuwere modellen
En als je hier op forum zou zoeken kom je heel wat links erover tegen, hetzelfde geld voor Skodaweb.nl en op
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=296
Maar om even te wten hoever je rechten zijn als koper zou je het volgende artikel eens moeten lezen ondanks dat het over Computers gaat krijg je wel globaal het idee wat jouw rechten zijn !!
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnY2ptZGma/Garantieperikelen_ken_je_rechten/
En dat zijn er meer dan je nu zal vermoeden.
Sterkte en laat horen hoe het afloopt, maar laat niet over je heen lopen want het is een BEKEND probleem ( alleen bij een telefoontrien blijkbaar niet )
[/ QUOTE ]
Ik wil hier ook niet mee zeggen dat computers te vergelijken zijn met auto's, maar wat ik hier met t artikel wil zeggen is dat je recht als particulier verder gaat dan de opgelegde garantie's van fabrikanten.
En een artikel is een artikel en behoort van deugdelijke kwaliteit te wezen en indien dit niet zo is dan kan je naar mijn inziens nog steeds reclameren !! Ook buiten de garantie periode !! Als mooi voorbeeld hebben we bij PON het bewuste stangetje van kunstof voo het openen ( elektric ) van de ramen die afbrak en welliswaar met behulp van RADAR nu wel gratis vervangen wordt en indien je de nota nog hebt van 3 of 4 jaar terug deze rekening met de bewuste brief van Radar nog kan claimen !!
Of ga jij me vertellen dat als aankomend jurist dat mijn rechten mbt garantie bij een computer beter zijn dan bij een wagen ?? En dus het verhaal van de lekkende deuren een allen maar voor lief moet nemen omdat ik als eigenaar van een wagen minder rechten heb vanwege een ondeugdelijk product dan met een computer / TV etc ??
Mocht ik er geheel naast zitten leg dan eens in een eigen verhaal op wat onze rechten wel en niet zijn en indien er een structuele constructie fout in een wagen zit, hoe lang we hierop kunnen claimen ??
Ben erg benieuwd !!
mvg
EdK