Lesley komt zich voorstellen

Hashcamp

Nieuw lid
Ik wil me bij deze officieel voorstellen.Mijn naam is Lesley Harskamp uit de Bilt ik rij een Skoda Fabia combi uit 2015 met een 1.2 tsi automaat en ik ben er heel gelukkig mee en wat ik verder over mezelf kan vertellen is dat ik slecht kan schijven vooral met punten en commas dus vergeef me voor de spelfouten. Ik ben heel erg blij met de handling.

Laatst bewerkt door een moderator:

Eltjo

Forumguru
Welkom !

Dat is te vaak leren. Een kwestie van oefening. Hoe vaak ik niet mijn eigen teksten corrigeer.... en dan later toch weer fouten zie?
Waar je even pauze neemt als je het naleest kan je vaak ook een punt of komma plaatsen. Korte zinnen lezen beter dan lange zinnen. Ook formuleert dat makkelijker.

Hoe lang heb je je Fabia? Gebruikt of nieuw gekocht? En hoeveel km’s staan er op?

Okki

Donateur
is dat ik slecht kan schijven

ja...is het nou Harskamp of Hashcamp ? :maakmegek:

Maar zonder dollen, hartelijk welkom hier en die spelfouten vergeven de meeste wel hoor. De mijn / me, d-eetjes en t-teetjes, pijl of peil fouten worden hier regelmatig gemaakt.

Cordoba

Forumguru
Welkom Lesley, iedereen heeft zo zijn tekortkomingen, dus maak je niet te druk over taalfouten.

Rallye

Forumguru
@Hashcamp Welkom! Goed dat je aangeeft dat je schrijfstijl niet door slordigheid wordt bepaald, maar door een andere oorzaak. Zoals je al hebt kunnen zien ben ik hier wat gevoelig voor. Als je verder commentaar wilt voorkomen, zou je kunnen overwegen om hierover iets in je handtekening te zetten. Ook anderen doen dat - ik herinner mij een forumdeelnemer die daar iets over zijn dyslexie had staan.

Bovenaan Onderaan