mmarechal
Actief lid
Hallo, ik dacht dat ik met mijn vorige O2 al aardig bekend was met de Octavia, maar had hierin nog geen Maxidot, nu dus wel:baby012:. Nu ik mijn nieuwe auto dan ook een paar dagen heb, komen er wat vragen naar boven. Veel staat natuurlijk in het instructie boekje, maar niet alles volgens mij. Ook in het forum hier kan ik op het volgende niet zo snel een antwoord vinden. Wat volgens mij nieuw is als informatie op het Maxidot display is advies voor schakel momenten om economisch te rijden. O.a. hiervoor is een extra boekje toegevoegd aan het instructieboekje. Er wordt nu aangegeven, bovenin het maxidot scherm, in welke versnelling je rijdt en wanneer overschakelen gewenst is, komt er een pijltje naast te staan, heel handig. Tevens wordt nu aangegeven wanneer je een constante snelheid rijdt, in welke versnelling je het beste kan rijden. Dit is dus duidelijk. Links naast deze aanduiding, worden er letters aangegeven. weet iemand wat deze letters inhouden, dit kan ik dus in het boekje nergens terug vinden. Voor de volledigheid, ik heb een 1.2TSI met handgeschakelde versnellingsbak.