LEUK IDEE

Hetzer

Forumguru
Ook dit weer een foto-shop van de Roomster, maar dit zou toch best een mooie RS coupe zijn van bijvoorbeeld de Joyster of Fabia-2 waarom maken ze dit niet bij Skoda?

Bijlagen

• 38144-post-38-1143205043 (512 x 384).jpg
    38144-post-38-1143205043 (512 x 384).jpg
    39,9 KB · Weergaven: 72

Timothee

Actief lid
Da's wel een mooie photoshop! Die zou ik best willen leasen
smile.gif

@ Hetzer: Erg knap gedaan! Kon zo een echte foto zijn.

Maar wat een lelijke bak! De voorkant heeft een beetje weg van de gefacelifte Saab 9-5 met wat té veel chroom rondom lampen en te veel luchtinlaten. Het zijprofiel heeft - zeker door de aflopende zijraam - veel weg van de vorige Renault Megane Coupe. Nee, niet mijn smaak, dit creatief object, hoe technisch mooi ook gemaakt...

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

@ Hetzer: Erg knap gedaan! Kon zo een echte foto zijn.

Maar wat een lelijke bak! De voorkant heeft een beetje weg van de gefacelifte Saab 9-5 met wat té veel chroom rondom lampen en te veel luchtinlaten. Het zijprofiel heeft - zeker door de aflopende zijraam - veel weg van de vorige Renault Megane Coupe. Nee, niet mijn smaak, dit creatief object, hoe technisch mooi ook gemaakt...

[/ QUOTE ]

Die Saab waar je naar verwijst is er inderdaad niet mooier op geworden met die rare chromen "bril".
Bij deze Skoda is het volgens mij geen chroom wat om de koplampen is gebogen, maar een lichtbalkje voor wellicht het knipperlicht. Of zie ik dat niet goed?

Jpoers

Lid
erg coole sjop. (jah het is geen abn) er zitten inderdaad nog wat haken en ogen aan. zoals de luchtinlaten en de knipperlichten boven de lampen + de rare stijl van het achterraam.

Maar wel erg netjes gesjopt. mocht skoda met een mooi coupe komen zal ik zeker voorin de rij gaan staan om te bestellen.

Fabia

† In Memoriam
Knap gedaan, mijn complimenten. Misschien een nieuwe baan voor je als autodesigner?

Ik heb ook een foto van een auto gesjopt, alleen was dat een 307cc voor een vriendin van mij, en veel verder dan een roze kleurtje en zwaar getinte ramen kwam ik niet.

Heel netjes
xyxthumbs.gif
inderdaad vind ook ik de koplampen en de luchtinlaten niet super geslaagd, maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit
smile.gif

Fabia

† In Memoriam
Heel knap gedaan hoor! Als ze ooit zo iets uit brengen sta ik gelijk bij de dealer.

Bovenaan Onderaan