leverdagen bij Dealers

Beste allen!

Weten jullie misschien of er een vaste dag is dat de auto's bij de dealer worden afgeleverd? Is dat op maandag bijvoorbeeld?

Zit er al vanaf de importeur een kenteken op of doet de dealer zelf dan?

Ik ben zeer ongeduldig namelijk, mijn auto zou deze week bij de dealer worden gebracht (vorige week (25) geproduceert).

De verkoper vertelde mij dat het opzich wel moet lukken.. Als de auto er maar alvast staat vind ik het prima :tongue: maar zo zonder datum vind ik het wel lastig.

Iemand ervaring ermee?

van_der_P

Senior Member
Of er op een vaste dag geleverd wordt weet ik niet.
Er zit in ieder geval geen kenteken op, dat is werk voor de dealer. Die koop een aantal kentekens en gebruikt die voor de auto's die afgeleverd worden.
Meestal duurt het ongeveer 2 weken nadat de auto gemaakt is voor die bij de dealer geleverd wordt.
Veel nieuwe Skoda's worden per trein vervoert. En komen dan in Leusden aan, worden daar opgeslagen en eventueel van bestelde extra's (bv leren bekleding, andere banden.) voorzien.
Vervolgens worden ze per vrachtauto naar de dealers gebracht.

Er zit in ieder geval geen kenteken op, dat is werk voor de dealer. Die koop een aantal kentekens en gebruikt die voor de auto's die afgeleverd worden.
Meestal duurt het ongeveer 2 weken nadat de auto gemaakt is voor die bij de dealer geleverd wordt.
Veel nieuwe Skoda's worden per trein vervoert. En komen dan in Leusden aan, worden daar opgeslagen en eventueel van bestelde extra's (bv leren bekleding, andere banden.) voorzien.
Vervolgens worden ze per vrachtauto naar de dealers gebracht.

Oke, mijn verkoper vertelde de auto deze week (26) te krijgen nadat de auto is geproduceert in week 25. De enige extra's die nog moeten worden aangebracht doen ze bij de dealer zelf. Ik zal geduldig moeten wachten, hoop dat ze hem morgen binnen hebben.

adjego

Actief lid

Kentekens worden per auto aangevraagd. Het merk, type en motor ligt al vast op het moment van uitgifte van het kenteken.

Ik zie het niet meer zo positief in zoals de dealer mij heeft doen geloven. Nog steeds niks gehoord, en dat terwijl mij gezegt is dat ik deze week de auto voor me deur zou hebben staan :( lijkt me sterk dat ze een auto nog voor zaterdag helemaal af hebben! Wel balen, zit nu echt ernorm te kloten met mijn huidige auto!

Bovenaan Onderaan