Leverdatum Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

RCB1975

Actief lid
Vandaag kan eindelijk de Kodiaq formeel besteld worden. Naar nu blijkt, wordt het geen eind maart, maar op zijn vroegst begin mei. En zelfs dat heeft de zekerheid van één nacht ijs. Dat is wel flink balen. Het heeft bij mij in ieder geval even de rem gezet op het plaatsen van de order om andere opties te heroverwegen.

Mijn info is trouwens na direct contact met een PON Dealer.

Zijn er mensen die besteld hebben, maar andere berichten mee hebben gekregen over de levertermijn?

Skodiaq

Forumguru
Jup, gisteren besteld en het verhaal is dat hij eind maart/begin april geleverd word. De eerste batch Kodiaq's wordt in de laatste week van maart verwacht. Na de uitlevering van de demo-modellen aan de dealers begint men direct met het uitleveren van de eerste Kodiaq's.

Gaf je contact ook aan waarom hij denkt dat de uitleveren vertraagd wordt? De eerste productiedata's zullen pas in week 6 2017 bekend worden gemaakt.

(dit is overigens info die ik van de dealer heb, don't shoot the messenger ;)).

De Kodiaq is trouwens vanaf gisteren al formeel te bestellen.

RCB1975

Actief lid
Haha, I won't shoot :). Helaas gaf hij geen reden anders dan "dat is wat PON doorgeeft". Heb jij bij een PON Dealer besteld?

Danny

Senior Member
De dealer beschikt over een levertijd informatie overzicht. Bij het opengaan van de digitale order boeken stond deze op week 18 productie voor de Kodiaq.

Zeker in het begin is deze nog vrij onnauwkeurig. Ik zou rekening houden met
leveren in mei, komt ie eerder is het mooi meegenomen..

Middag

Forumguru
In België in Kortenberg. Daar zit ook de Belgische importeur. Denk dat ze er daar al een aantal hebben rondrijden als test. Was wat grieperig die dag anders was ik daar de verdeler, zoals ze dat in Vlaanderen zeggen, wel even binnengestapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan