Levering auto

Ring

Nieuw lid
Hallo allen,

Heb met alle tevredenheid afgelopen dinsdag mijn Skoda Fabia (occassion) opgehaald bij de garage. Ben er tot nu toe heel erg tevreden.

Nu vroeg ik mij af: had er bij de aflevering van de auto ook nog iets van een sleutelcode afgegeven moeten worden? Weet overigens niet of dat van toepassing is bij Skoda (mijn vorige auto had nml. 2 codes die je wel eens nodig zou kunnen hebben).

Mijn vraag komt dus eigenlijk hier op neer: had ik codes moeten ontvangen bij mijn auto?

Zo ja, welke codes zijn dat dan?

In afwachting van jullie reactie,

Ring

EdK

Forumguru
Ik heb inderdaad bij mijn RR 3 1/2 jaar terug een label met sleutelcodes erbij gekregen
Toevallig van de week nog in mijn handen gehad vanwege dat ik alle spullen van me in te ruilen RR alvast bij elkaar aan t zoeken ben.

Dus indien niet gehad zou ik de dealer toch even een bezoekje brengen.
want meen dat je het nodig hebt als je een extra sleutel erbij wil hebben.

Ring

Nieuw lid
Ik heb inderdaad bij mijn RR 3 1/2 jaar terug een label met sleutelcodes erbij gekregen
Toevallig van de week nog in mijn handen gehad vanwege dat ik alle spullen van me in te ruilen RR alvast bij elkaar aan t zoeken ben.

Dus indien niet gehad zou ik de dealer toch even een bezoekje brengen.
want meen dat je het nodig hebt als je een extra sleutel erbij wil hebben.

Zal ik morgen maar even langs de garage gaan die mij de auto geleverd heeft. Je weet maar nooit waar het goed voor is...

Gr. Ring.

EdK

Forumguru
@ Ring: gebruik de QUOTE knop niet teveel
Als je @ EdK: neerzet weet ik dat je reageert op mijn bericht
scheelt je een hoop ellende met de moderators

Succes bij de dealer

CaseyBasey

Actief lid
Geldt dit vraagstuk over sleutelcodes alleen de elektronische sleutel met afstandsbediening? Ik heb nl. alleen "gewone" sleutels gekregen en ook geen code.

corsaar

Senior Member
Zit toch ook een startbeveiliging op de Yeti dus een sleutelcode.
Heb je dan geen klein zwart labeltje bij de key gekregen ?

Bovenaan Onderaan