Levering

Exciter

Administrator
Is altijd alles in orde met je salaris?
Is altijd alles in orde met de belasting teruggaaf?
Is altijd alles in orde met mijn vrouwtje?

Dit zijn van die vragen... /forum/images/graemlins/smiley29.gif

En dan ook nog - heb je het nou specifiek over Octy2 of over alle Skoda's?

Octaviarijder

Actief lid
Zoals je op het forum kunt lezen zijn de mensen over het algemeen heel tevreden over de auto, de aflevering en de dealer. Ik denk dat het voor de rest heel persoonlijk is hoe jij een aflevering ervaart. De 1 vind het best als hij zo snel mogelijk zijn sleutels krijgt en kan gaan rijden, de ander wil graag eerst helemaal in de watten worden gelegd door de dealer.

Karstieman

Forumguru
Ik zou je willen doorverwijzen naar het draadje over 'dealers'. Daar vind je antwoorden op je vraag. /forum/images/graemlins/smile.gif

De vraag over levering is ook een vraag die je niet hoeft te stellen, omdat elk antwoord zowel positief als negatief niets hoeft te zeggen over je eigen situatie in het leveringsproces met je eigen dealer. Het enige voordeel kun je halen uit ervaringen van anderen waar zij tegen aan lopen of iets handig weten te regelen.
Meestal is mijn salaris in orde evenals mijn belastingterug gaaf en mijn vrouw is overleden dus daar hoef ik mij ook geen zorgen meer over te maken.

groet Passat

VEEJAY

Forumguru
misverstandje, denk ik. Dat is het nadeel van forums.

Vandaar dat ik vroeg om smiley's dit kan een boodschap beter intepreteerbaar maken.

Karstieman

Forumguru
Smiley's genoeg zou ik zeggen. Gebruik ervan kost helemaal niets /forum/images/graemlins/smile.gif
/forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Maar kom, we drinken er eentje op /forum/images/graemlins/473.gif

Bovenaan Onderaan