levertijd fabia greenline

Snaaijer

Nieuw lid
Mijn fabia komt eerst met 3 maanden, dan met 5 maanden, dan weer met 4 maanden en nu met ruim 6 maanden. Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met afgesproken levertijden?

Kan wel zijn maar de dealer heeft wel 3 maanden beloofd, anders had ik waarschijnlijk een andere beslissing genomen.

Ok, maar deze vraag hoort echt in het draadje Productieschema Fabia.
Dan houden we het overzicht een beetje.
Wel goed dat je er melding van maakt, krijgen we weer iets meer informatie over de leveringstijden.

lenti

Nieuw lid
Nou.... ik maak me wel zorgen, eind september besteld , eind november verwachte levering. Maar nu ik jullie ervaringen lees......ik ga morgen bellen!

Arjan

J

jn.turenhout@quicknet.nl

levertijd

Mijn fabia komt eerst met 3 maanden, dan met 5 maanden, dan weer met 4 maanden en nu met ruim 6 maanden. Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met afgesproken levertijden?
Mijn skoda greenline zou volgens afspraak geleverd worden.Laaste week oktober of 1e week november.Maar hij werd geleverd 1e week oktober klasse:uitlachen::super::super::super:

EdK

Forumguru
Op dit moment kunnen de dealers met de GL helemaal niets beloven, omdat ze zelf de produktie logica een beetje kwijt zijn !
En dit is niet zomaar een schot in de lucht !

robbiebee

Actief lid
Het leverschema is een complete tombola geworden, sommige hebben geluk en veel pech. Ik lees bij de reacties september besteld en november leveren dat is een dealer met veel fantasie ?!?. Eigenlijk zou er op dit forum een schema gezet moeten worden waarin iedereen die dit wil zijn bestel, verwachte leverdatum en daadwerkelijke leverdatum gezet kunnen worden. Ik weet niet of dit technisch mogelijk is Moderators ????

Ik wordt in ieder geval niet vrolijk van de levertijden zie handtekening

robbiebee

Actief lid
Ook al staat het op papier heb je nog geen poot om op te staan, zie kleine letters die verwijzen naar de bovag bepalingen. De Bovag is er duidelijk voor de dealer en niet voor de klant!!!

Staat dit op papier? Zoniet heb je geen poot om op te staan!

namleop

Actief lid
De Bovag is er duidelijk voor de dealer en niet voor de klant!!!

Dat lijkt me logisch: BOVAG = BOnd VAn Garagehouders.
Dit is dus een belangenorganisatie van de autobedrijven, en niet van consumenten. Overigens knap van de bovag dat veel mensen dit wel zo ervaren.

Wanneer je nu een GL besteld is het pas eind maart/begin april leveren, althans dit zei mijn dealer. Een verdubbeling van de levertijd dus!

wanderer

Senior Member
kom op jongens , laten we gewoon hier verder gaan, dit draadje hadden we al een tijdje

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=10608&page=185
tja, ik heb dit verzoek ook al bij de mod gedaan, maar men reageert totaal niet, dus zitten we zo meteen met verschillende draadjes over hetzelfde onderwerp, niet zo handig voor overzichtelijkheid en zoekfunctie.....

[moderatorbreak]Wanderer, de reden waarom we niet gereageerd hebben is omdat we het niet nodig vinden om die 2 draadjes samen te voegen. De reden daarover is , omdat het ene draadje over de F2 in het algemeen gaat en dit draadje over de F2 GL (greenline) gaat . Als we geen actie ondernemen lijkt het ons logisch dat we ook niets doen , ook niet de vraagsteller te beantwoorden op z'n vraag . We hebben al genoeg werk met het off topic uit het on topic te halen . [/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan