Kan wel zijn maar de dealer heeft wel 3 maanden beloofd, anders had ik waarschijnlijk een andere beslissing genomen.Deze vraag kan in het draadje Productieschema Fabia...
Kan wel zijn maar de dealer heeft wel 3 maanden beloofd, anders had ik waarschijnlijk een andere beslissing genomen.
Staat dit op papier? Zoniet heb je geen poot om op te staan!Kan wel zijn maar de dealer heeft wel 3 maanden beloofd, anders had ik waarschijnlijk een andere beslissing genomen.
Mijn skoda greenline zou volgens afspraak geleverd worden.Laaste week oktober of 1e week november.Maar hij werd geleverd 1e week oktober klasse:super::super::super:Mijn fabia komt eerst met 3 maanden, dan met 5 maanden, dan weer met 4 maanden en nu met ruim 6 maanden. Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met afgesproken levertijden?
Dus niet volgens afspraak.... toch klasse???Mijn skoda greenline zou volgens afspraak geleverd worden.Laaste week oktober of 1e week november.Maar hij werd geleverd 1e week oktober klasse:super::super::super:
zekers had het zelf ook niet verwacht maar toch klasseDus niet volgens afspraak.... toch klasse???
Staat dit op papier? Zoniet heb je geen poot om op te staan!
De Bovag is er duidelijk voor de dealer en niet voor de klant!!!
tja, ik heb dit verzoek ook al bij de mod gedaan, maar men reageert totaal niet, dus zitten we zo meteen met verschillende draadjes over hetzelfde onderwerp, niet zo handig voor overzichtelijkheid en zoekfunctie.....kom op jongens , laten we gewoon hier verder gaan, dit draadje hadden we al een tijdje
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=10608&page=185