Levertijd Poll Octavia III

Hoe lang is de levertijd van jouw Octavia

• Totaal aantal stemmers
    84

jellemeer79

Actief lid
Op verschillende forums komt levertijd terug, met een poll wou ik graag wat inzicht krijgen in de gemiddelde wachttijd. Levertijd is tijd van bestelling tot beschikbaar voor levering bij de dealer (latere levering op verzoek van klant niet meerekene aub)

Voor mij zelf is de huidige verwachte levertijd 5-6 maanden.

riskitalltowin

Actief lid
Mijn stond na 9 weken bij de dealer, wel 13 weken te vroeg. Omwille van moeilijk te voorspellen levertermijnen, hebben we het voertuig 4,5 maand voor wissel van lease besteld.

Frenk21

Forumguru
@jellemeer79 wat als de levertijd nog niet exact bekend is, maar wel de verwachte produktiedatum? (die nog niet vast is)
De mijne is besteld op 4-10-2013

jellemeer79

Actief lid
@Frenk21 Apart dat het nog steeds onbekend is, dat is een ERG slechte zaak, ik heb in November besteld en heb nu prdwk12 maar goed dat kan nog veranderen maar op basis daarvan heb ik 5-6 maanden gestemd.

cali05

Forumguru
Minder dan een maand. Demomodel gekocht. Had toen nog voorruitverwarming, nou wil het alleen niet winteren :cry:

Frenk21

Forumguru
@Frenk21 Apart dat het nog steeds onbekend is, dat is een ERG slechte zaak, ik heb in November besteld en heb nu prdwk12 maar goed dat kan nog veranderen maar op basis daarvan heb ik 5-6 maanden gestemd.
Ik heb nu maar 6 maanden of langer gestemd.
Heb nu wel contact met PON omdat ik nu wel een definitieve datum wil weten.

VWim

Forumguru
Minder dan een maand. Demomodel gekocht. Had toen nog voorruitverwarming, nou wil het alleen niet winteren :cry:
Dus jou voorruit geeft zoveel warmte af dat wij geen winter hebben! Bedankt hè! :pieker::sterretjes: Wanneer koop je weer een andere auto, dan kan ik alvast bepalen hoe dik het vet op de schaatsen moet.

WillemJan

Forumguru
Hallo allemaal,

De auto is door de dealer besteld op 28/12/2013 en de verwachte leverdatum bij de dealer is de week van 25-2-2014.

Dus als ik goed gereken heb, is dat 2 maanden.

Groetjes... Willem-Jan

Oogje

Senior Member
Besteld 1e week augustus, productiedatum opgekregen voor week 5. Verwachte levering is dan mijns inziens week 8 of 9, dus meer dan 6 maanden.

MaRco2

Forumguru

Hihi... 4 dagen levertijd (incl. 2 weekenddagen, trekhaak, spatlappen, wielenwissel e.d. ook nog gedaan), vrijdagavond akkoord, dinsdagmiddag rijden (demo).:tongue:

Week 49 besteld en deze week bevestiging gekregen dat de wagen normaal gezien deze week geleverd kan worden; in het slechtste geval volgende week

Besteld: W49
Verwacht (initieel): W8
Levering: W3-4

Vincent76

Actief lid
Dat biedt hoop! Hier besteld begin week 50, verwachte levering week 8. Geen restricties. Morgen maar eens mailen met dealer of ik zoveel mazzel heb... :)

Bovenaan Onderaan