Levertijden Fabia HB

fabialous

Senior Member
Hoi allemaal;

Lees hier regelmatig over de levertijden van de Octavia , hoe zit het met de andere type''s van

Škoda? O.a.de Fabia , Platin Grey???
Ben helemaaaal niet ongeduldig!!!:nailbiting: :nailbiting::nailbiting:

(Zal toch niet de enigste zijn die een nieuwe Fabia besteld heeft? :pieker: )

H.gr.
Fabialous

Joske

Forumguru
dan val je tenminste op ;) op het forum

Al die mannen met hun levertijd van hun O3.. dat lees ik allemaal niet meer, maar jouw topic lees ik nu wél se :D

fabialous

Senior Member
Hallo Joske;

"........maar jouw topic lees ik nu wél se :D...."

Dank je wel!;)

Ja , je zou haast zeggen dat alleen nog maar de Octavia's van de "band" afrollen , je hoort "niets" over de andere nieuwe modellen!!!:cry:
Ontzettend leuk natuurlijk voor de toekomstige Octavia -rijders!!!:thumbsup:

H.gr.
Fabialous

cDree

Lid
Ik zou even contact opnemen met je dealer, die zal je het beste kunnen vertellen hoe het ermee staat.
Wat ik heb begrepen is er momenteel alleen vertraging op de nieuwe modellen octavia, maar misschien is dit straks ook wel het geval met de nieuwe modellen Superb en Yeti.

fabialous

Senior Member
Hallo cDree;

Ook hartelijk bedankt voor je reactie!!!:cool:
Heb inderdaad contact opgenomen met de dealer en de auto staat nu in de productielijst (wk 35) van de fabriek!!!
"Mijn" Fabia wordt dus op tijd geleverd , week 36/37!!!:yeehaa::tegek::yeehaa:

H.gr.
Fabialous

fabialous

Senior Member
Hallo MissingLink;

5 Weken , dat is snel!!!
De Fabia is besteld begin juli ,alles bij elkaar ca. 8 wkn., mag dus ook niet klagen!!!:D
Vooral als je leest hoe het kan uitlopen bij iemand die de nieuwe Octavia heeft bestelt!!!:(

H.gr.
Fabialous

hpolie

Senior Member
Hallo MissingLink;

5 Weken , dat is snel!!!
De Fabia is besteld begin juli ,alles bij elkaar ca. 8 wkn., mag dus ook niet klagen!!!:D
Vooral als je leest hoe het kan uitlopen bij iemand die de nieuwe Octavia heeft bestelt!!!:(

H.gr.
Fabialous

Het kan schijnbaar nog sneller, die van mij heb ik op 22 december 2012 besteld en werd op 8 januari 2013 geleverd, dus net 2,5 week.
Maar ik denk dat ze snel nieuw geld nodig hadden in 2013:D

Vriendelijke groet,
Henk Polie

fabialous

Senior Member
Hallo Henk;

[/Het kan schijnbaar nog sneller, die van mij heb ik op 22 december 2012 besteld en werd op 8 januari 2013 geleverd, dus net 2,5 week.QUOTE]
Dat is zeker snel , vlgs.mij een nieuw RECORD!!!:bloemen:

Maar ik denk dat ze snel nieuw geld nodig hadden in 2013:D
Als het goed is mag ik (misschien ) over 2 wkn. onze beurs trekken!!!:yeehaa:
(Hoop ik! )

H.gr.
Fabialous

fabialous

Senior Member
Hallo Ertromp:

[/nog een paar weken wachten :(QUOTE]

Dat is het ergste!!!:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Weet officieel nog niets, alleen dat er geen restricties waren op de Fabia!!!:arghh:

(M.a.w.dat wk 35 gewoon door zou gaan, da's nu!!!)

Maar dan: een mooie Fabia! Ik ben benieuwd naar de foto's

Yeah , verheug me er ontzettend op!!!!Foto's zullen zeker volgen!!!:jaja:

H.gr.
Fabialous

fabialous

Senior Member
Yeah , chassis-nummer is bekend bij de dealer!!!
Nog niet bekend of-ie vroeg in de week komt of tegen het einde van de week , dus afl. wordt met grote waarschijnlijkheid week 37!!!:tegek::yeehaa::tegek:

ps: foto's volgen uiteraard!!

ertromp

Forumguru
Je kunt altijd voor het hek van de dealer gaan wachten dan weet je precies wanneer je auto afgeleverd wordt :D
Succes met de laatste loodjes!

fabialous

Senior Member
Naaaa, hoop op één of meerdere "spotters van het forum"die vlg.week een trailer in de lens vangen met prachtige
Škoda's on board en de foto's hier plaatsen!!!:D

"......Succes met de laatste loodjes!......"

Dank je wel!!! Het "nerveuze" afwachten is nu voorbij ,ik ga er vanuit dat ik over twee wkn.kan rijden in mijn nieuwste aanwinst!!:yeehaa:

Laatst bewerkt:

fabialous

Senior Member
Net een telefoontje gehad van de dealer ,kan de Fab as. vrijdag halen!!!:yeehaa::D:yeehaa::D
Kenteken is nog niet bekend!

(ps.: vrijdag de 13e!!!:deuk:)

Bovenaan Onderaan