Levertijden O2 Combi GRT E.BNS1.4TSI

Ik denk dat je dealer dat wel kan :)

ik heb btw 8 maanden op mijn O2 gewacht. Het was dan wel geen combi, ook geen 1.4 en ook geen elegance bl...

hemi24

Forumguru
8 to 12 weken is doorgaans een vrij standaard levertijd lijkt mij? 8 maanden is wel uitzonderlijk lang!!!

Jsuyk

Nieuw lid
Met of zonder DSG? Mijne, zonder DSG, wordt over 4 weken in Nederland verwacht, hij is eind oktober besteld.

Ik heb hem besteld zonder DSG en begin oktober, zou dus in de maand December moeten binnekomen dan?
We wachten gewoon af.
Heeft er iemand nog ervaring met een Navilock in de auto?? Blijft een lelijk ding maar als hij effectief is?

driver02

Nieuw lid
Eind oktober o2 elegance business line 1,2tsi besteld, vorige week door de dealer gebeld dat week 7 de verwachte afleverweek wordt. Er schijnt wat vertraging te zijn met de productie van de Combi uitvoering.

mister9

Actief lid
Eind oktober o2 elegance business line 1,2tsi besteld, vorige week door de dealer gebeld dat week 7 de verwachte afleverweek wordt. Er schijnt wat vertraging te zijn met de productie van de Combi uitvoering.

Heb jij een DSG besteld of een handgeschakelde bak?

Robbie

Lid
Afgelopen week een O2 combi elegance bus. 1.6TDI besteld, verwachte leverdatum volgens de dealer, de week van 20 jan.
Zal nog wel veranderen in de loop der tijd :(

@Robbie netjes....die van mij begin oktober besteld, week 1 productie en afleveren week 7 (alles onder voorbehoud).

Bovenaan Onderaan