Levertijden

RSTDI

Actief lid
Ik ben wel benieuwd wat de levertijden bij jullie was. Bij degenen die hun auto al hebben. De mijn is besteld in kalenderweek 29, productie week 35 vermoedelijke levering week 38. /forum/images/graemlins/smile.gif Maar als ik de Duitse site bekijk zakt me de moed in de schoenen meer dan 3 maanden. /forum/images/graemlins/confused.gif

Joeri

Actief lid
Wij zitten terug op een leveringstijd van 8 weken (misschien een weekje vertraging in week 30 en 31 omwille van de fabriekssluiting). DSG is bij ons hooguit 12 weken momenteel, is sinds kort beetje verlengd tov de manuele versnellingsbakken.

Vraag me af hoe die leveringstijden zo kunnen verschillen? Te maken met de quota's van de invoerders?

vw125

Forumguru
Ik heb men Octavia besteld op 7 Februari en heb hem mogen ophalen 12 Mei.
Levertermijn was +/- 10 weken en kan met max 25% verlengd worden stond op men bestelbon.
En nog was hij te laat /forum/images/graemlins/frown.gif.

Grtz vw125

ik had hem op 24 februari besteld en op 25 juni gekregen, tel uit je winst /forum/images/graemlins/frown.gif

Karstieman

Forumguru
Ik heb nog steeds niets van de dealer gehoord.
Volgens mij wordt het de langste levertijd van de forumleden.(op Klaas zijn 4 maanden levertijd na..)
Besteld 15-5-2005... /forum/images/graemlins/frown.gif
Zou het dan toch aan de bekerhouder van de combobox liggen ? Dat nog nooit iemand dat ding besteld heeft, en dat ze helemaal overstuur raken door deze bestelling ? /forum/images/graemlins/grin.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Te maken met de quota's van de invoerders?

[/ QUOTE ]

Ik heb mijn stage destijds bij Mercedes Benz in Moehringen/Stuttgart gedaan. Dit was op de afdeling die de wereldwijde productiecapaciteit alloceerde aan de landen. Dit werd nb gespecificeerd tot op het niveau van de motoren, versnellingsbakken ed.

Als in Duitsland de toegewezen quota gehaald zijn, dan kunnen de levertijden daar idd oplopen.

Mijn bestelling wordt vandaag volgens mij geplaatst en ik hoop 11 oktober een mooi verjaardagskadootje te krijgen. De dealer zei dat dat ook wel eens zou kunnen omdat ik geen exotische extras heb besteld.

Olaf

Lid
13 juli besteld en 29 juli geleverd (maar dat was omdat ie al in de showroom stond en de levering niet eerder mocht van de leasemij /forum/images/graemlins/wink.gif )

Overigens wel met de bekerhouder in de jumbo-box!

AMBIO2

Actief lid
7 mei besteld en 5 augustus geleverd (daar zit dus 13 weken
tussen)
in eerste instantie zou de produktie zijn in week 24
uiteindelijk is dit week 29 geworden

Potje

Actief lid
7 mei besteld en 5 augustus geleverd (daar zit dus 13 weken tussen)

[/ QUOTE ]

Tsja, trekhaken zit een levertijd op van minimaal 11 weken.

/forum/images/graemlins/grin.gif

Potje

Actief lid
Echt Waar ?????????

[/ QUOTE ]

LOL

Nee, die worden gewoon bij de autoaccesoires gehaald....

Wiseguy

Actief lid
Ik heb de offerte op 30-06-2005 gehad. Daarna heb ik 'm op 01-07 zelf besteld via onze leaseapplicatie, maar de leasemaatschappij heeft de aanvraag een dikke week laten liggen. Uiteindelijk heb ik zelf de dealer gebeld en die had net de aanvraag binnen. De bestelling is toen ook gelijk verwerkt. Dat was ergens in de tweede week van juli.

Laatst mijn dealer gebeld en de productieweek ligt op week 34 voor mijn auto. Aflevering is dan 2 tot 3 weken later... dus week 36/37. Al met al een week of 9 tot 10 levertijd. Ik vind het op zich nog wel meevallen.

Ik kan ook eigenlijk niet wachten tot ik 'm krijg... ben zo ontzettend benieuwd naar de Storm Blue kleur... heeft iemand die toevallig ook al?

Karstieman

Forumguru
Gisteren met de dealer gebeld: Voor volgend weekend zou hij er zijn /forum/images/graemlins/smile.gif. jammer dat ik 'm dan nog niet mag meenemen.
Maar rekentechnisch gezien kom ik dan uit op een levertijd van 14 weken !

sbm

Lid
Ik heb de mijne ook nog niet. Besteld in week 26, productie week 34, vermoedelijke levertijd week 36/37.

Ik heb begrepen dat deze maand de fabriek 2 weken dicht is /forum/images/graemlins/frown.gif

influenza

Nieuw lid
Ik (lees leasemaatschappij) heb deze week besteld, ben benieuwd.

Octavia Elegance, met dynamic pakket (sportonderstel, 17" pegasus, sportstoelen), stream, maxidot en bekerhouder achter.

Karstieman

Forumguru
Hij is er !!! /forum/images/graemlins/smile.gif !!! (...maakt koprol uit vreugde...)
Jammer dat ik 'm pas 8 septemer mag meenemen.
Ik ga deze middag wel even kijken /forum/images/graemlins/smile.gif

oh ja, levertijd was dus 14 weken.

Bovenaan Onderaan