Lichte schade spatbord rechtsvoor

Gisteravond heeft iemand achteruitrijdend mijn Octavia geraakt. Bij ons in de straat en ook nog iemand uit de straat.
ahum.gif
. Nou ja, gelukkig is de dader bekend.
Resultaat is een klein deukje in het spatbord rechtsvoor net achter de band.
mad.gif

Het spatbord moet uitgedeukt en overgespoten worden. Wat kost zoiets ongeveer? Dacht zelf richting de 400 euro.
Zow, dat ben ik even kwijt.
icon_smile_dead.gif

Jpoers

Lid
Re: Schade spatbord rechtsvoor

heb ongeveer een soort gelijke schade, alleen linksvoor.
taxatie bij mijn fabia kwam ook uit rond de 400 euro, weet alleen niet meer of daar uitdeuken bijzat.

heb het zelf nooit laten repareren, bij mij was de dader namelijk niet bekend. en valt het niet echt op. Aangezien het ook een plekje is wat altijd onder de modder zit.

DJNeO

Actief lid

ik ben paar weken geleden door een onverlaat afgesneden op de A10 en die (*^*%( heeft mij daarbij rechtsvoor ook geraakt...

Resultaat: paar krasjes (op bumper en voorscherm) en een licht deukje in t voor scherm...

Schade: ongeveer 600 euro...

Spuiten kost krankjorum veel...
frown.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Spuiten kost krankjorum veel...
frown.gif

[/ QUOTE ]
Dat is het juist, dat spuiten.
Ook al is mijn Octavia al 7 jaar, maar het is nog geen ouwe barrel. Hij is verder nog erg netjes, dus is hij het waard om de schade te laten repareren.

Daniel

Lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

ik ben paar weken geleden door een onverlaat afgesneden op de A10 en die (*^*%( heeft mij daarbij rechtsvoor ook geraakt...

[/ QUOTE ]

Kenteken?

DJNeO

Actief lid

gelukkig heb ik wel het kenteken van die auto ja...
smile.gif

Heb reeds al aangifte gedaan, schade formulier is verstuurd naar de leasemij en aankomende maandag wordt de schade weer gefixt! ik ga in ieder geval met een kras en deuk vrije auto het nieuwe jaar in!
grin.gif

Bovenaan Onderaan