Lichten tunen model fabia 2013

Jokke

Nieuw lid
Hallo iedereen .
ik ben nieuw op het forum ,

ik heb sinds september een nieuwe skoda fabia combi gekocht en wil hem een beetje tunen,

dwz voorlichten , achter lichten , andere velgen en ben ook aan het overwegen om hem te laten chippen .
en ook als het mogelijk is het dartsbord veranderen van kleuren (rode cijfers met blauwe wijzers) als dat gaat.

nu is mijn vraag kan ik dit allemaal doen?
Ik heb zeer mooie lichten gevonden op http://www.carfantasy.nl/achterlichten-scoda-fabia-lexus-led-chroom-p-7959.html en http://www.carfantasy.nl/koplampen-skoda-fabia-00-04-dayline-devil-eyes-chroom-p-60555.html

Nu is de vraag passen deze op het model 2013?

mvg jokke

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd nog met je aanschaf. Dat gaat niet passen. De lampen die je in de link zet zijn voor de Fabia I en jij hebt de Fabia II.

laagvlieger

Forumguru
Voor achterlichten zul je wellicht niets vinden. Op skodacommunity.de doet men al lang navraag bij tuningfabrikanten voor led-achterlichten bij de Fabia maar er blijft gewoon te weinig vraag. De gemiddelde Fabia rijder zit immers niet te wachten op zo'n artikelen. Je kan ze eventueel zelf donkerder spuiten en daar blijft het bij.

RefleCs

Forumguru
Voor wat betreft de achterlichten zitten er in de chinese Fabia andere achterlichten. Maar nog niemand hier heeft die kunnen vinden/aangeschaft. Voor de achterpartij is er erg weinig te krijgen. Voor de voorlichten heb je de Monte Carlo look die een zwarte look hebben.

Jokke

Nieuw lid
Ik heb een zwarte combi en mijn plan was en licht lichten te steken Crome of iets dergelijks .Als ik zwarte lachten ga steken gaat de auto te zwart zijn denk ik

Cordoba

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met deze unieke Fabia. Ik snap niet dat je 'm uiterlijk nog aan wilt passen: je hebt volgens mij de enige Fabia die uitgerust is met:
dartbord.jpg
als het mogelijk is het dartsbord veranderen van kleuren (rode cijfers met blauwe wijzers) als dat gaat.

Chatslet

Forumguru
Er zijn nog geen andere achterlichten. Wel kun je de Monto Carlo koplampen en kistlampen plaatsen.

laagvlieger

Forumguru
Voor wat betreft de achterlichten zitten er in de chinese Fabia andere achterlichten. Maar nog niemand hier heeft die kunnen vinden/aangeschaft.

Het gaat dan om deze (ziet er dikker uit met die reflectoren in de bumper zoals bij de Octavia Combi)
8A8D89PN53520008.jpg

Chatslet

Forumguru
Voor zover ik weet is modeljaar 2013 niet heel anders dan de voorgaande jaren? De RS2000 is in Nederland niet beschikbaar maar misschien dat de dealer er iets mee kan. Die kunnen ook mote carlo spul leveren. Martin Schilder in Alkmaar houd zich nog wel eens met dat soort dingen bezig.

Bovenaan Onderaan