lichtschakelaar voor koplampen aan te zetten

Twanman

Nieuw lid
Is het makkelijk om hiervan de verlichting ervan te wisselen?
Ik heb zeg maar het probleem dat als ik de auto start de knop wel verlicht is en als ik m op dimlicht zet dat het licht van deze schakelaar wegvalt! Volgens de dealer moet bij dimlicht de schakelaar gedimd licht geven! maar da doet ie dus niet

Is het makkelijk om hiervan de verlichting ervan te wisselen?
Ik heb zeg maar het probleem dat als ik de auto start de knop wel verlicht is en als ik m op dimlicht zet dat het licht van deze schakelaar wegvalt! Volgens de dealer moet bij dimlicht de schakelaar gedimd licht geven! maar da doet ie dus niet

Ik heb het ff ge-checked voor je......

Met contact aan gaat de verlichting in de lichtschakelaar branden, en na het inschakelen van het stadslicht(parkeerlicht) en/of dimlicht blijft ook de verlichting in de schakelaar branden.

Twanman

Nieuw lid
Maarre als ik dit wil oplossen, moet ik dan de complete schakelaar vervangen of is het een kwestie van vervangen van een lampje?

Maarre als ik dit wil oplossen, moet ik dan de complete schakelaar vervangen of is het een kwestie van vervangen van een lampje?

Als het lampje brandt met contact aan, zal het wel niet het lampje zijn,

Zal dan wel in een schakeling in de schakelaar zijn vermoed ik, dus schakelaar...

Twanman

Nieuw lid
hmmm maar als ik zo'n schakelaar moet vervangen, kost me bij de dealer 95 euri's.........niet de moeite waard dus op dit moment

Bakkertje

Forumguru
Ik heb nog een schakelaar liggen van een golf IV (zonder mistlampen voor) die kun je er wel inprikken om te kijken of het inderdaad in de schakelaar zit..

PM me maar even als je daar gebruik van wilt maken.

Bovenaan Onderaan