Linker zijraam sluiting

Frankie

Actief lid
Zoals velen al hebben gezien heb ik ondertussen mij 2e O2. Eerst een <zie handtekening> en nu een <zie links> ;) Nu merkte ik bij de huidige O2 op dat als ik het linker zijraam helemaal dichtdoe dit in "2 fasen" gaat. Hij gaat tot op ongv. 5 mm helemaal dicht, stopt dan even (echt kort) en sluit vervolgens helemaal !? Is dit normaal ?

Gieliovd

Forumguru
Hmm denk het niet nee, dat ruikt als een raammotor reparatie!

Ik heb op mijn fabia één raam die gaat in stapjes van 5 cm dicht, ergens achterin.

De dealer wist de vorige eigenaar te melden: nieuw raammotor.

Matra_Murena

Actief lid
Misschien dat er wat in de raamrubbers zit en hij "denkt" dat iemand zijn vingers tussen het raam heeft en daardoor inhoud??

Frankie

Actief lid
Misschien dat er wat in de raamrubbers zit en hij "denkt" dat iemand zijn vingers tussen het raam heeft en daardoor inhoud??

hmmm, zou kunnen, maar het raam gat wel vanzelf helemaal dicht. Dus als ie helemaal open is en ik trek de knop omhoog gaat hij tot die paar mm, stopt even en gaat verder. Klinkt ook niet defect, if you know what I mean ;) Mg, ik heb er verder geen last van...

Ik misbruik dit topic maar even: Frankie wil je even in je priveberichten kijken? Ik ben benieuwd naar je ivory radioframe ;)

Mirosa

Nieuw lid
hmmm, zou kunnen, maar het raam gat wel vanzelf helemaal dicht. Dus als ie helemaal open is en ik trek de knop omhoog gaat hij tot die paar mm, stopt even en gaat verder. Klinkt ook niet defect, if you know what I mean ;) Mg, ik heb er verder geen last van...
Ramen van Vw gaan vaak kapot zie andere topics. DIt hoort niet, ik zou het eens even goed blijven testen en hopen dat je nog garantie hebt.

Bovenaan Onderaan