LM Velgen Oct1

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Dat kan van 600 tot wel 6000 euro. Misschien zelfs nog wel goedkoper. Ik denk dat je je vraag iets duidelijker moet stellen.

Marcel

Dutch4x4

Senior Member
Zelfs dan.

Welke maat, inclusief of exclusief banden, veel spaken of weinig spaken, hip of duf, ruil je je oude velgen in, etc. etc.

Zoef

Actief lid
Beide antwoorden hierboven kloppen. Je kunt misschien om een beeld te vormen van wat je zelf mooi vindt, eens kijken op www.alcar.nl en dan de virtuele montage aanklikken. Daar zijn veel keuzes mogelijk, in verschillende maten. Ook staat erbij vermeld welke bandenmaat je erbij kunt kiezen op de betreffende velg.
suc6 /forum/images/graemlins/ahum.gif
gr.
Sandor

TurboBooster

Forumguru
Ik heb nog een orgineel setje, =4stuks, staan voor de Oct.1

15 inch, 195/65/R15 H banden profiel 5á6 mm.

Te Koop voor € 160,-

TB.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb nog een orgineel setje, =4stuks, staan voor de Oct.1 15 inch, 195/65/R15 H banden profiel 5á6 mm

[/ QUOTE ]

In Oostenrijk moeten de banden nog minimaal 4 mm profiel hebben, anders zijn het “zomerbanden”.
Misschien voldoende voor één ritje?

deusjevo

Forumguru
Ik heb nog een orgineel setje, =4stuks, staan voor de Oct.1 15 inch, 195/65/R15 H banden profiel 5á6 mm

[/ QUOTE ]

In Oostenrijk moeten de banden nog minimaal 4 mm profiel hebben, anders zijn het “zomerbanden”.
Misschien voldoende voor één ritje?

[/ QUOTE ]

Volgens mij is EricG niet op zoek naar winterbanden maar alleen naar LM velgen.
Aanbod van 160 euro incl. 4 banden lijkt mij niet verkeerd.

Dutch4x4

Senior Member
Zeker niet verkeerd!

Zeker als ik 't vergelijk met de prijzen in de originele aftermarketfolder voor Continental Directsets voor de O1 uit 2002. (Directsets zijn complete band-wielcombinaties die leverbaar zijn via de dealer, dus met banden van Conti - vanwege de Pon-connectie, ziet u? - en velgen van Abt, ATP, BBS, MAK, Ronal, Valbrem en de originele Skoda-velgen.)

Om je een idee te geven van de originele Skoda-velgen die op de Octavia passen (prijzen van 2002 dus):

- Skoda Alux 6,0x15 = 133,50
- Skoda Elegant 6,5x15 = 145,-
- Skoda L&amp;K 6,5x16 = 174,50
- Skoda RS 6,5x16 = 168,-
- Skoda Style 6,5x16 = 159,-
- Skoda Triton 6,0x15 = 138,50

Let op, dit zijn stuksprijzen, dus keer 4 voor een setje!

Even een paar heftige...

- ATP Alp 7,5x17 = 253,50
- MAK Spirit 8,0x18 = 270,-
- BBS RC Silver Edition 7,5x17 = 472,-
- BBS RX2 7,5x17 = 619,50

Nog steeds per stuk, hè? /forum/images/graemlins/grin.gif

EricG

Nieuw lid
sorry, even weg geweest

160 euri is aardig, maar heb je een foto?
en banden zoek ik inderdaad niet

verkoop je ze niet zonder? en hoever woon je van -Limburg af?

TurboBooster

Forumguru
Velgen met Banden zijn intussen al verkocht.
Dit geschiedde via e-mail van mijn website naar aanleiding van deze topic op skodaforum.

TB.

doerak

Nieuw lid
Hallo, als nieuwe bezoeker van deze site lees ik dat je 4 goede winterbanden te koop hebt met LM. Heb je die nog ? Zo ja, waar woon je en wat de de prijs ?

Bijlagen

• 42550-Octavia 0.jpg
    42550-Octavia 0.jpg
    74,4 KB · Weergaven: 24

Petter

Lid
Let bij lm-velgen ook op de ET waarde, deze kan het rijgedrag (nadelig) beinvloeden.
Je kunt hier wel wat van afwijken maar niet teveel, de garage of bandenboer kunnen je hier meer over vertellen, in het ergste geval heb je wielen waarbij de banden aanlopen in de wielkasten al dan niet beladen!

Bovenaan Onderaan