Hallo allemaal,
Hopelijk kunnen jullie helpen Ik ben een complete leek, dus hopelijk vind ik iemand die hier ervaring mee heeft.
Vandaag wilde ik mijn airco laten vullen voor mijn Skoda Octavia uit 2009 bij een garagebedrijf. Al snel kwam degene van het bedrijf bij mij.
Er was nog gas en druk aanwezig op de airco, dus het moest iets anders zijn.
Auto laten uitlezen en de volgende twee foutcodes kwamen naar voren:
B10A915: compressor airco: aansturing/onderbreking/plussluiting
B10A415: luchtkwaliteit-sensor: signaalkabel onderbreking/plussluiting
Eerste melding is verwijdert en blijft weg. De tweede melding van de luchtkwaliteitssensor blijft staan.
Ze wilden de sensor controleren, maar konden de sensor niet vinden. Zij zouden ook gaan navragen bij andere bedrijven om opties te horen.
Ik begrijp dat deze normaliter rechtsvoor zit, passagierskant bij de ruitenwissers, echter is hier niets te vinden. Geen kabels, sensor.. Ook links en in het midden niet.
Is er iemand hier die een idee heeft en hier ervaring mee heeft?
Groet Ieme Rein
Hopelijk kunnen jullie helpen Ik ben een complete leek, dus hopelijk vind ik iemand die hier ervaring mee heeft.
Vandaag wilde ik mijn airco laten vullen voor mijn Skoda Octavia uit 2009 bij een garagebedrijf. Al snel kwam degene van het bedrijf bij mij.
Er was nog gas en druk aanwezig op de airco, dus het moest iets anders zijn.
Auto laten uitlezen en de volgende twee foutcodes kwamen naar voren:
B10A915: compressor airco: aansturing/onderbreking/plussluiting
B10A415: luchtkwaliteit-sensor: signaalkabel onderbreking/plussluiting
Eerste melding is verwijdert en blijft weg. De tweede melding van de luchtkwaliteitssensor blijft staan.
Ze wilden de sensor controleren, maar konden de sensor niet vinden. Zij zouden ook gaan navragen bij andere bedrijven om opties te horen.
Ik begrijp dat deze normaliter rechtsvoor zit, passagierskant bij de ruitenwissers, echter is hier niets te vinden. Geen kabels, sensor.. Ook links en in het midden niet.
Is er iemand hier die een idee heeft en hier ervaring mee heeft?
Groet Ieme Rein