Logo op koffer O2 vervangen

Octavia Simply Clever

Senior Member
Het Skoda logo op de achterklep van onze O2 (2012) vertoont bobbels, vandaag bij garage langs geweest.
Het logo zal volgende week door de garage worden vervangen in garantie.

MVG

Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Ik veronderstel dat je het Skoda-logo bedoeld? Wellicht kun je gelijk een nieuw type logo laten plaatsen?

Die van mij is van 2010 en er is in garantietijd de logo's vervangen omdat deze begonnen met oxideren. 2 maanden geleden weer :cry: maar dan krijg je geen logo's gratis, je moet er dan rond de €100 voor betalen. Ik heb de importeur geschreven en kreeg een waardebon van €35 uit coulance. En heb van de dealer nog wat korting gekregen.ik heb wel de nieuwe logo's erop laten zetten deze zijn ook een stuk mooier. :D

Was wel met opzetten mee dus arbeidskosten, moet je zelf niet willen. Dit gaat wel om de emblemen en niet over naafkapjes

ertromp

Forumguru
Was wel met opzet, moet je zelf niet willen. Dit gaat wel om de emblemen en niet over naafkapjes
Dat is juist een eitje dat zelf opzetten zie de vele topics hier op het forum. Dat kunnen de kosten niet zijn :D.
Ik spreek uit ervaring

Nou ik heb het laten doen, niet leuk als je ze kwijt raakt onderweg. En als het erg heet gaat worden in de zomer, 38gr mee gemaakt in Frankrijk.

Nou misschien voor een andere keer, zoek nog wel die nieuwe naafdopjes, ook bij de dealer of ergens anders? Die zet ik er zelf wel op ;)

Bovenaan Onderaan