Logo's radio zenders

O3-Rider

Senior Member
Waar vind ik de beste kwaliteit/geschikte logo's van de radio zenders.

Ik heb er nu meerder geprobeerd, maar eigenlijk niet tevreden over de kwaliteit/resolutie.
Volgens de handleiding zou het 500x500 moeten zijn, maar dat is de slechts kwaliteit die ik tot nu toe gezien heb.

Ook heb ik de logo's van nederland.fm gehaald, dit is al een stuk beter, terwijl dit absoluut geen 500x500 is.

Ook heb ik de geprobeerd via een link hier op het forum van volgens mij de vw site in duitsland.
Los van dat daar niet alle zenders in staan, vind ik die kwaliteit ook niet goed.

O3-Rider

Senior Member
Hmm volgens heb ik die ook al geprobeerd. Ik zie aan de timestamps wel dat deze van rond 7 december zijn.
Wellicht zijn deze dan toch aangepast. We gaan het effe proberen.

Darkside

Forumguru
Kan je niet van eigen omroep sites iets halen. Dan kan je zelf downscalen tot je de gewenste kwaliteit hebt.

O3-Rider

Senior Member
Helaas. Die van de VW site zijn wel iets scherper, maar te klein....

Denk dat ik toch aan de slag moet om een aantal verschillende te maken, met verschil in resolutie, jpf.png, etc.

Merk trouwens ook dat een usb stick (sandisk cruzer, 4Gb) het systeem behoorllijk in de war stuurt. Stop ik de stick erin, gebeurt er niets. Haal ik hem eruit, gaat tie ineens inlezen. En ondertussen is mijn SD2 helemaal niet meer te lezen. Andere stick geen problemen.....
Maar dat terzijde

Darkside

Forumguru
Sandisk cruzer is een zg win 8 USB stick. (De meeste Iig). Die gedragen zich anders. In Windows zijn ze ook geen removable media. Maar een HDD. Heel irritant is dat. Misschien dat dit ook roet in het eten gooit bij de navi systemen.

Eekie72

Nieuw lid
Ik zal mijn set, welke ik van de garage heb gekregen, morgen wel even posten.

Ben tevreden over de kwaliteit dus kijk maar!

leo442

Forumguru
Helaas. Die van de VW site zijn wel iets scherper, maar te klein....

Denk dat ik toch aan de slag moet om een aantal verschillende te maken, met verschil in resolutie, jpf.png, etc.

Merk trouwens ook dat een usb stick (sandisk cruzer, 4Gb) het systeem behoorllijk in de war stuurt. Stop ik de stick erin, gebeurt er niets. Haal ik hem eruit, gaat tie ineens inlezen. En ondertussen is mijn SD2 helemaal niet meer te lezen. Andere stick geen problemen.....
Maar dat terzijde

Van de VW -site gehaald en zijn perfect! Op een usb-stick gezet en haarscherp geinstalleerd. Kind kan de was doen!

Laatst bewerkt:

erikkie

Senior Member
ik heb ze met google afbeeldingen opgezocht en opgeslagen op usb en die weer ge-upload. Werkt prima

O3-Rider

Senior Member
Die van de VW zijn zijn toch echt mini naar mijn idee. Die ik eerst had, waren een stuk groter, alleen weer minder mooi.

VWim

Forumguru
Is het niet het verschil tussen columbus en amundsen? Heeft de TS soms een Amundsen? Die is namelijk wel wat minder qua resolutie.

Bovenaan Onderaan