Look who is back??

Wasmachineman

Forumguru
Hallo allemaal, ik zal me ff netjes voorstellen als nieuw lid hier alhoewel ik best wel virtueel “bekend” ben hier.

Wasmachineman is mijn naam hier en dat komt omdat ik vroeger in 2008 verkoper was van....industriële wasmachines (7 - 120 kg capaciteit) inderdaad. Ik wissel nog al eens van baan en de wasmachines zijn al een paar jaar exit en daarvoor in de plaats verkoop ik nu industriële electronica. Wat is dat nu weer? Wij produceren printplaatjes die gebruikt worden om machines aan te sturen.

Erg leuk maar jullie willen weten waarom ik me opnieuw voorstel terwijl ik al een registratie had in 2008?
Ik (en nog een paar andere leden) zijn een tijdje weg geweest hier omdat we een ban kregen vanwege ons gedrag. Toen gingen we veel off-topic in topics en dat is niet de bedoeling. Ik weet er alles van want nadat we weg zijn gegaan hier ben ik moderator geworden op het kleine broertje www.skodaforum.eu en daar ben ik nog steeds actief.

De reden dat ik hier ben is dat er een hele grote berg zand over het verleden is gegooid en dat mijn ban dus verdwenen is. Ik kan weer heeeeerlijk slapen nu. Bedankt iedereen die hieraan meegeholpen heeft en ik wens dan ook iedereen hier een mooie tijd toe en gedraag je!

Even serieus nu, ondertussen heb ik al mijn 5e Octavia dus dat zegt genoeg. Nu heb ik een O3 Combi 1.4 tsi dsg in Ambition Businessline en mijn volgende auto zal ergens in juni verschijnen en ik ga voor een Skoda maar welke weet ik nog niet. Ik twijfel tussen een O3 combi of een Karoq.

Laatst bewerkt:

Wasmachineman

Forumguru
En mijn naam in het echte leven is: (verwijderd op verzoek van TS) vandaar die Avatar.
Zit je ook op LinkedIn? Zoek me dan op en stuur een uitnodiging en dan zie je gelijk wat mijn huidige job inhoudt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Wasmachineman

Forumguru
Hier zie je een pcb-a’tje! De oplader van de IPhone ligt ernaast om te laten zien hoe klein die dingen zijn...
Deze electronika produceren wij dus in Hoorn voor diverse opdrachtgevers in Europa. Ik zorg voor alle relatiebeheer.

PCB betekent: Printed Circuit Board
PCB-A betekent: Printed Circuit Board - Assembly dus het groene pcb is door ons bewerkt met componenten tot een PCB-A.

Bijlagen

• 54240BD5-ED7D-4023-AA44-0466E6D5B73A.jpeg
    54240BD5-ED7D-4023-AA44-0466E6D5B73A.jpeg
    535,1 KB · Weergaven: 46

EdK

Forumguru
Hè, vroeger was ik forumguru na ik 2000 posts had gedaan en nu ben ik senior member? Dus nog hoger level!
Tsja kerel, het leven gaat gewoon door als je straf hebt....
In het normale leven is dat maar ook in het forum leven...

En welkom heten ga ik niet doen , dat heb ik in 2008 al gedaan, en ik blijf niet aan de gang met je...
Kom maar eens een bakkie drinken als ik weer aan klussen ben in Enkhuizen ( gependam )

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Welkom terug :thumbsup:

Was alleen in 2011 nog lang geen lid, maar toch.....

Deel je Electronica interesse. Ben gek op alles waar een stekker aan zit en volg graag de route die het snoer aflegt naar binnen toe. Vaak moet dan ook de kap, cover, klep, plaat....of whatsoever er af om te zien waar het uitkomt. Vaak is het bij een brug.....:D

Bovenaan Onderaan