loshalen bekleding

allied

Nieuw lid
wie kan info geven over het loshalen van de bekleding van de voorstoelen van een O2 2012.
is dit makkelijk? dit in verband met eventueel plaatsen van hoofdsteuenen met dvd erin.

alvast bedankt

Ronnie

Forumguru
Als je er geen ervaring mee hebt is het nogal een ingewikkeld klusje, vooral de bekledingshaken is moeilijk en je zult er ook een paar moeten afknippen en vervangen. Daar komt het verwijderen van de airbag nog bij....... Maar een DVD scherm gaat toch in de hoofdsteun?

allied

Nieuw lid
bedoelde eigenlijk of de achterkant van de stoelbekleding los kan ipv hele bekleding
het zijn hoofdsteunen met dvd erin en de bedrading gaat door de pennen van de hoofdsteunen en dus langs de achterkant van de stoelbekleding.
kreeg net al tip van buurman die bij schadebedrijf werkt om via de pennen van de hoofsteun bijv. een lasdraad door te voeren en daar de bedrading aan vast te tapen.
van het weekend maar eens proberen of dat lukt.

Ronnie

Forumguru
Dit bedoelde ik ook dus, de bekleding is een geheel.
De busjes waar de hoofsteun inschuift kun je simpel omhooh trekken, deze zitten geklikt.

MacManiac78

Forumguru
Er zijn gewoon complete hoofdsteunen met ingebouwde monitors te koop. Ook de adapterpennen zijn te koop.
Behoud je originele hoofdsteunen!

allied

Nieuw lid
ja het is ook een complete set ,het is een leaseauto dus na de leaseperiode gaan ze er weer uit en de originele hoofdsteunen er weer in.
eerst nog kijken welke set ik bestel,veel keus en veel verschillende prijzen

arie_kel

Nieuw lid
Ik wil graag de draden van een hoofdsteun DVD-speler door de achterzijde van de stoelbekleding voeren.
Hoe kan ik de achterkant van de stoelbekleding (gedeeltelijk, bijv onderzijde) loshalen.
Heb betreft een Superb II

MacManiac78

Forumguru
Niet beginnen met loshalen, dat krijg je niet meer netjes. Gewoon een draden trekker gebruiken. (Of iets wat daarop lijkt.)

arie_kel

Nieuw lid
MacManiac, bedankt!
Ik heb de dradentrekker geprobeerd via de hoofsteunspijlen. Ik krijd de trekker door de bekleding maar aan de onderkant is er geen 'doorgang' waar ik de draden door kan laten lopen. Ik vermoedt dat ik de bekleding aan de onderzijde op een punt even moet loshalen om de trekker erdoor te halen. Maar hoe haal je de bekleding los?

Bovenaan Onderaan