LPG op TSI motoren

Ben

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met LPG in TSI motoren? B.v. de 1.4 TSI is al langer op de markt. Rijdt meer dan gedacht in mijn Yeti, en de overstap naar diesel was te duur.

Monteurtje

Forumguru
Ik denk dat nog niemand ervaring er mee heeft. Ik heb nog niet vernomen dat PON het heeft vrijgegeven voor de TSI motoren. En de verkopers hebben het er ook nog niet overgehad dat het te bestellen is. Het systeem is er al wel. Als je zelf bij een bedrijf het laat inbouwen en het is nog niet door PON vrijgegeven, kan je de garantie op de motor waarschijnlijk wel vergeten.
Ik zal het wel even navragen of het al bekend is waneer leverbaar.

Wallie

Lid
Moet er wel zijn, de Seat Leon 1.4TSI kon je een tijd terug met LPG bestellen bij leasemaatschappijen

In de autokampioen van deze week (nr: 9-10 / 06-05-2010) staat op pagina 26 en 27 een stuk over LPDI. Kijk ook een op de website van Vialle, prijs van systeem voor een 1.4 TSI +/- € 2300,--.

dj.verhulst

Forumguru
na jaren TDI's gehad te hebben is er maar één nadeel die onredelijke hoge MRB als je diesel rijd..........
En aangezien ik de laatste jaren minder ben gaan rijden is Diesel niet rendabel meer.

maar een TSI blok laat zich rijden als een TDI , veel koppel, maar goed, als ik een wagen 2e hands kan kopen waar het al inzit dan ligt het omslag punt wel erg laag dat het wel uit kan, en heb ik het beste van 2 werelden, lage kosten en koppelrijk blok.

alleen er is amper aanbod....

Bovenaan Onderaan