Luc uit Roeselare

LucDB

Lid
Hallo,

bezitter van een Karoq 1.5 style dsg wit sedert maart 2018.

Straks mss mijn 2de Karoq wie weet

Na in de jaren 1980 een Peugeot 204, daarna een Renault 5 gehad te hebben, een Golf II gekocht. Heel tevreden van maar na vele jaren geruild voor een Ford Sierra van een vriend waar nooit een sleutel opgestaan had. NA 1 jaar buiten gegooid, allemaal klachten en een Seat Cordoba diesel gekocht. Top-auto, de oudste zoon heeft die opgereden en wij een Golf V gekocht van 6 maand. Daarna deze aan de jongste zoon gegeven, gelukkig of jammer hebben we maar 2 kinderen.... en een Golf VII gekocht.
Na rugklachten en andere klachten naar de Karoq gegaan. Demowagen met alles er op en er aan, witte kleur, leder interieur, Vario-flex zetels (nooit gebruikt).
Was wat wennen een benzine na vele diesels maar ja, we rijden minder met gepensioneerd te zijn en deze auto rijdt als een zakdoek strijken.
Enkel het "gehuil" van de dsg is wat raar bij koude start en uit de garage rijden achteruit. Motor blijft op hoge toeren draaien maar de luxe er in voor die prijs en kwaliteit.....
Na 4 jaar en bijna afbetaald mss een nieuwe? Sportline? In België geen autosalon maar hele goede voorwaarden door de corona-vrisis en de lage verkoop in 2020, wie weet hé.
ik hou jullie op de hoogte!

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Welkom Luc.

Zelf ook uit Roeselare en mijn schoonvader noemt ook Luc :D

als je in de winter een benz c-cabrio open ziet rijden in Roeselare... that’s me :D:D

leon-cupra

Forumguru
Neen ben niet Greet :D
Tim is de naam, maar op skodaforum ook wel Leon ;)
Weet nog wel een C cabrio staan/rijden. Iemand die bij VDL Roeselare werkt. In al die jaren dat ik dat madammeke zie wegrijden, nog nooit met het dak open gezien. :nono:

Bovenaan Onderaan