Luidsprekers fabia1

JanV

Actief lid
Via mijn werk kan ik via een kortingsvoucher o.a. nieuwe luidsprekers voor in mijn auto kopen.
Nu weet ik alleen niet welke 'maat' ik moet hebben. Zijn er hier mensen die scherp hebben wat er precies in een Fabia (1e model) past? (Zowel voor als achter)

turboturbo

Forumguru
Maar.
Niels heeft een combi, en Topic Starter een hatchback. Daar zitten dacht ik geen speakers achterin...

Edit: ohnee wacht. Bij een combi zitten de achter speakers in de achterdeuren toch. Bij de hatchback zit inderdaad aan weerszijden naast de hoedenplank een roostertje met daaronder de speakers, realiseer ik me nu...

achbrouwer

Forumguru
Bij combi (mijn vrouw heeft er een uit 2002) zitten er ovale luidsprekers aan de zijkant achter de bank.
ik heb ze nog liggen,
moet nog steeds plaatsen, maar ik mis de originele bevestigings-doppen
by the way zijn deze nog te bestellen, iemand een nummer

achbrouwer

Forumguru
Ik heb nog ovale speakers van Philips. Deze komen nog ui de cordoba vario van ons. Moest toen de doppen afsnijden om de speakers te verwijderen. Na gevalletje total los van de seat

Cordoba

Forumguru
Cordoba Vario (de stationversie dus) zal identiek zijn aan de Fabia Combi.

Volgens mij is er wel een verschil tussen enerzijds hatchback/sedan en aan de andere kant de combi: bij de combi zitten er geen speakers in de achterportieren, en volgens mij bij de andere versies wel, of vergis ik me nu? En als ik me niet vergis hebben HB en sedan ronde speakers achter de achterbank, de combi ovale.

Bovenaan Onderaan