Lyra velgen

Hallo mensen,

Ik heb een O2 besteld met de Lyra velgen. Nu is dit al een tijd geleden en ben ik op zoek naar een foto van deze velgen. Ik kan hier nergens iets over vinden. Deze velgen worden geleverd op de Am Att Bus versie en staan dus niet afgebeeld in de folder..

Heeft iemand een foto van zijn of haar 16" Lyra velgen?

D

Deleted member 1861

Deze foto trof ik aan op een Skoda site in Australië.
Is dit wat je zoekt?

Bijlagen

• Lyra 16 inch.jpg
    Lyra 16 inch.jpg
    10,4 KB · Weergaven: 61
Ja dat is wat ik zoek, ik vind het alleen zo raar dat je er nergens geen foto's van kan vinden. Ik had zelf wel 1 foto gevonden maar dan twijfel ik of dit hem wel is. Ik vind vaak van de rechte velgen en dergelijke. Vandaar dat ik hoopte op iemand die ze zelf had en een wat grotere foto wilde plaatsen. In ieder geval alvast bedankt.

Als je de brochure van de O2 haalt bij de dealer, kan je alle velgen terugvinden. Staan allemaal met naam en foto vermeld.

Zoals ik al vermeld had in mijn eerste post staan deze velgen dus niet in de folder. Alle standaard velgen staan in de folder maar niet de business pakket velgen waaronder de lyra velgen. Helaas dus geen afbeelding...

bat

Lid
De Vega velgen van de Elegance AB staan wel in de folder, die zijn namelijk ook los als optie te bestellen.

De Lyra velgen van de Ambiente AB (waar het hier om gaat) staan inderdaad niet in de huidige folder (tenmisnte, niet in die ik begin maart van Skoda heb gekregen), dat was mij ook al opgevallen.

TL@

Forumguru
In mijn folder stonden ze wel in (dit was wel een Belgische, maar normaal is toch hetzelfde)
Ik had ook een apart blad van de dealer met de mogelijk velgen omdat er een actie liep.

Ik heb trouwens de Vega-velgen (van die meer hoekige), die vond ik persoonlijk mooier en de prijs was gelijk (399€)

Okki

Donateur
Bijna dezelfde die ik op mijn auto heb laten zetten (aftermarket)

Bijlagen

• tanken.jpg
    tanken.jpg
    31 KB · Weergaven: 57

Frankie

Actief lid
Hallo mensen,

Ik heb een O2 besteld met de Lyra velgen. Nu is dit al een tijd geleden en ben ik op zoek naar een foto van deze velgen. Ik kan hier nergens iets over vinden. Deze velgen worden geleverd op de Am Att Bus versie en staan dus niet afgebeeld in de folder..

Heeft iemand een foto van zijn of haar 16" Lyra velgen?

Mijn collega heeft deze onder zijn Belgische O2 zitten. Lijken een beetje op baby Pegasus (niet verkeerd bedoeld !!). Vind ze best aardig en mooier dan Vega velgen, die vind ik, dan weer, té vlak. De Lyra heeft een beetje de rondere spaken (zoals Pegasus) Maar voor mijn smaak zijn ze toch iets te klein.

Mijn collega heeft deze onder zijn Belgische O2 zitten. Lijken een beetje op baby Pegasus (niet verkeerd bedoeld !!). Vind ze best aardig en mooier dan Vega velgen, die vind ik, dan weer, té vlak. De Lyra heeft een beetje de rondere spaken (zoals Pegasus) Maar voor mijn smaak zijn ze toch iets te klein.

Dat zeg je precies goed, ik vind die vega velgen net iets te recht.. daarom de vorm net een tikke mooier van de Lyra velgen. Alleen vind ik de Pegasus velgen net een tikke te groot en te duur eigenlijk. Vind het een mooie tussen weg "de Lyra".

Alleen toen in begin dit jaar bij de dealer ging kijken heeft hij me de verkeerde velgen laten zien, ik dacht dus dat ik die rechte velgen kreeg. Scheeld weer.. want deze vind ik mooier. Thx for the info!

Nice! Ben erg blij dat de dealer het toen fout had. Deze vind ik stukken mooier.. kan nu haast niet meer wachten.. en ik wacht al zo lang..

bat

Lid
In mijn folder stonden ze wel in (dit was wel een Belgische, maar normaal is toch hetzelfde)
Nee, dat verschilt toch wel. Iedere importeur maakt keuzes in de uitvoeringen die worden geleverd, zelfs een uitvoering met dezelfde naam hoeft niet hetzelfde te zijn (zo zijn in Duitsland bijvoorbeeld de dakrails altijd een optie, terwijl ze in Nederland altijd standaard zijn op de Combi).

De Lyra is in Nederland niet als meeroptie leverbaar op de normale modellen (wel als dealeroptie). Vandaar dattie niet in de folder staat.

Bovenaan Onderaan