M@cer meld zich

M@cer

Lid
Mijn Golf ecodiesel mag vervangen worden door een andere auto en op dit moment staat de Karoq Sportline hoog op het verlanglijstje, dus daarom maak ik een account aan op dit forum.

Ik ben Martijn, kom uit Purmerend en was in het verleden betrokken bij de oprichting van Seat-online.nl (het skodaforum van Seat :-)). Verder heb ik in het verleden me ook nog bezig gehouden met een forum over Skoda's, maar dit is een beetje in de vergetelheid geraakt (weet eigenlijk niet eens de link meer). Uren knutselen met phpBB, ik vond het toen nog leuk..

Heb al aardig wat VAG producten gehad, waarom 1 Skoda Fabia station (niet echt een succes voor ons), maar sinds ik gisteren een zwarte Karoq Sportline heb gezien ben ik om, wat een prachtige bak. Dus eens kijken of ik er met mijn baas uit kan komen zodat deze besteld kan worden.

In mijn vrije tijd heb ik het geweldige idee opgevat om samen met mijn vrouw aan triatlons te doen.. Inmiddels hebben we al 5 halve triatlons achter onze naam staan en is het uiteindelijke grote doel het voltooien van een Ironman. Onze belevenissen zijn te volgen op www.eigenwijzetriathlon.nl als je het leuk vind.

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Welkom bij de club Martijn, veel plezier hier op het forum en succes met jullie Ironman voorbereidingen. Maatje van mij heeft ook een aantal jaren met de Ironman Schotland meegedaan. Respect hoor.

Cordoba

Forumguru
Welkom Martijn. Ik weet niet of je de meeting op 23 maart al hebt gezien? Die heeft organisator Bram ook op S-O gezet, en er komen ook wat mensen van S-O (en hier zijn er wat mensen Seat gaan rijden, die ook komen). Het lijkt wel besmettelijk toen ik in 2010 van Seat naar Skoda ging was dat nog niet zo gewoon, maar ik las pas dat ook Menaz (van S-O) ondertussen een Skoda heeft besteld.

Bovenaan Onderaan