M&M stelt zicht voor

M&M

Lid
Hallo Allemaal, lees al een tijdje mee op het forum en heb hier al genoeg interessante zaken gelezen over de Skoda die ik rij. Mijn naam is Menno (komt meer voor op het forum heb ik al gezien), getrouwd en rij hoofdzakelijk in het noorden van Nederland. Het rijden doe ik met een (lease) Octavia III.

Ondertussen heb ik er in z'n anderhalf jaar een 80K aan KM op zitten en die zijn zo goed als probleemloos verlopen. Heb ik wat op en aanmerkingen op de auto? Ja, tuurlijk. De stoelen mogen van mij wel wat beter. Ik heb de standaard stoelen er in zitten en zo nu en dan merk ik wel dat ik wat stijf uit de auto kom na een lange rit. Ter vergelijk, ik heb ook de luxe gehad om in als een van de eersten in een Volvo V40 te gaan rijden. De stoelen die daarin zaten waren echt een eye opener voor mij. Maar dan moet ik wel bij vermelden dat V40 in z'n beetje de meest luxe variant werd gereden.

Wat ik erg goed vind aan de Octavia is het mediagedeelte. De columbus heeft gewoon een groot scherm, reageert over het algemeen snel. Een enkele keer is het wat trager, al heb ik nog niet kunnen ontdekken waar dat aan ligt. De mogelijkheden zijn ruim voldoende en ik kan voldoende kwijt op de HDD en de twee SD slots.

De hoofdreden waarom ik de Octavia en gaan rijden is de ruimte i.c.m. weggedrag. Als ik nog meer ruimte zou willen dan moet ik een MPV gaan rijden. EN die vind ik over het algemeen niet het beste weggedrag hebben. De Octavia is dan een hele verstandige keus.

Kortom, na de gereden KM ben ik nog steeds tevreden met de keuze en ik ga er van uit dat ik nog vele tevreden KM's ga maken met deze auto.

Joske

Forumguru
Welkom Menno!

De columbus heeft gewoon een groot scherm, reageert over het algemeen snel. Een enkele keer is het wat trager, al heb ik nog niet kunnen ontdekken waar dat aan ligt.
is dit na langdurig gebruik? Ik denk dat als deze lang gebruikt wordt aardig warm kan worden :)

Bovenaan Onderaan